Gå til innhold

Alternatvier til Atarax?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alt angstdempende som ikke er vanedannende er veldig ‘apedopende og/eller har mange bivirkninger er min erfaring. Men lavest dose Quetiapin (Seroquel), altså 25 mg, var det første jeg kom på. Selv tar jeg en halv ved behov.

Anonymkode: 066bb...a8f

Annonse

Jeg har forsøkt forskjellig av angst medisiner og her er min erfaring. Fluanxol hjelper mot angst, men fant ikke rett dose da den skulle tas for andre ting også. Seroquel og Stemetil hjelper også mot angst og ingen av disse er vanedannende. Seroquel tar jeg på kvelden da jeg blir ganske trøtt av den og Stemetil kan jeg ta ved behov. Anbefaler deg å ta det opp med fastlegen/behandler som kan kontakte psykiater på DPS om hvilke medisin som kan være aktuell. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...