Gå til innhold

Hva gjør du på i påskeuken / påsken ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen sier at påskeuken er begynt. Men jeg vil vel si at påsken begynner torsdag og varer til mandag. Men koser meg litt ekstra for tiden uansett. 

Hva gjør du på for tiden? Jeg går turer. Jeg sitter mye inne å ser på filmer og dokumentarer og lager god mat. 

Anonymkode: 24686...10b

Fortsetter under...

På mandag og tirsdag er det å være i samtaler med behandler og muligens ha ungene litt. Fra onsdag skal jeg også ha ungene, men ellers gå turer og bruke tiden på sykehuset til å bygge meg mest mulig opp fram til utskrivelse etter påske. Kunne blitt utskrevet i morgen eller tirsdag, men vi fant ut at når jeg nå er der så skal jeg bruke tiden til å bli sterkest mulig siden det skal mye mer til for å få slik hjelp enn til vanlig i disse tider. 

Jeg skal prøve å få sett påskekrim, men nå er det jo ikke bare jeg som styret TV. Ellers finne noen gode serier. Skal i hvert fall prøve å gjøre det beste ut av dagene ut fra situasjonen min. Kanskje jeg og pappa får gått oss en tur, men tror det er meldt dårlig vær. 

39 minutter siden, Glitter skrev:

Hvorfor må maten være kjedelig? 

Fordi jeg ikke har vært i butikken selv og mangler masse ingredienser for å lage maten spennende.  Jeg ga bort masse mat da jeg dro fordi jeg trodde jeg skulle være borte til juni.  Men skal gå ut å handle selv etter påske.

2 minutter siden, Dorthe skrev:

Fordi jeg ikke har vært i butikken selv og mangler masse ingredienser for å lage maten spennende.  Jeg ga bort masse mat da jeg dro fordi jeg trodde jeg skulle være borte til juni.  Men skal gå ut å handle selv etter påske.

Ah, skjønner. Hva med å få det levert på døren? Er jo flere kjeder som tilbyr det. 

Annonse

Nicklusheletida
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen sier at påskeuken er begynt. Men jeg vil vel si at påsken begynner torsdag og varer til mandag. Men koser meg litt ekstra for tiden uansett. 

Hva gjør du på for tiden? Jeg går turer. Jeg sitter mye inne å ser på filmer og dokumentarer og lager god mat. 

Anonymkode: 24686...10b

Det blir mye gåturer. Utenom dette blir det mye Coronanyheter både på tv og nett. 

Jeg skal ha hjemmekontor frem til 18.00 både mandag, tirsdag og onsdag. 

Føler meg veldig heldig som har en trygg jobb nå og at også samboeren har det.

påskelilje

Jeg skal jobbe 1,5 dag kommende uke på hjemmekontor. Siden det blir finest vær mandag og tirsdag, tror jeg at jeg tar fri da, og heller jobber onsdag og torsdag.

I dag har vi vært i hagen hos min far i mange timer, pratet, gått rundt og kikket /planlagt arbeid og også gått en liten tur. Sein middag med røykt svinekam til middag.

I morgen skal mannen beise verandaen, og dattera skal male hos min far. Mulig jeg blir med der en stund. Ellers blir det vel tur i skog og mark, rydding i skap og sånn 😊

3 timer siden, Glitter skrev:

Ah, skjønner. Hva med å få det levert på døren? Er jo flere kjeder som tilbyr det. 

Ja, men det er vanskelig å huske hva du trenger en ukes fram i tid.  Og mye er utsolgt så det blir kjedelig.  Men nå ser jeg på FHI sider at jeg har lov til å handle så det spørs om jeg ikke stikker i butikken en tur i morgen.

I morgen skal jeg ha hjemmekontor og etter det drar vi faktisk en tur på hytta. Slapp av - hytta ligger i samme kommune som vi bor, vi handler på den vanlige butikken vår her hjemme før vi drar og vi er ikke sammen med noen andre mens vi er der. Så vi smitter ikke noen noe mer der enn her hjemme. Ingen av oss er syke eller har noen som helst grunn til å tro at vi skal være smittet, og det er uansett det samme sykehuset som må ta hånd om oss om vi er hjemme eller på hytta.

Jeg har hjemmekontor til og med i morgen, men så har jeg fri. Jeg skal være mest mulig ute i skog og mark på dagtid og ta flere onlinekurs i diverse kunstteknikker på kveldstid. Skal selvfølgelig også tilbringe mye tid sammen med de nærmeste, spise god mat og se årets påskekrim. Det ligger an til å bli en fin påske hvis vi holder oss friske :) 

Jeg jobber hjemmefra mandag-onsdag.  Onsdag slutter arbeidsdagen kl. 12:00.  Prøver å få vært litt ute, selv om jeg egentlig trives aller best inne.

Vi har ikke hytte, og pleier egentlig være hjemme i påsken - så den blir ikke så annerledes enn vanlig.  

Annonse

påskelilje

Det ble hjemmekontor på meg i dag. Det regnet her i går kveld,  så det vi hadde tenkt å gjøre tidlig i dag må utsettes litt.  Så da blir det nok halv dag i dag, i morgen + en kveld på meg 😊

I går hadde jeg helt fri og var ute i sola fra 10.30 til 16.30, og holdt på i hagen til min far (litt avslapping og kos også altså 😊)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...