AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 19 timer siden, Lillemus skrev: Prøv å tenk på at han også bare er et helt vanlig menneske. Han slenger fra seg sure sokker, har bremsespor i bokxeren, han fiser og driter og snorker om natten. Jeg vet godt at det er vanskelig å la være å tenke på ham, særlig når du ser ham hver dag, men du må bare prøve så godt du kan. De fleste av oss har vel en eller annen gang vært forelsket i en vi ikke kan få. Enig i det. Jeg har selv vært forelsket i flere personer gjennom livet mitt, og i etterkant så forstår jeg ikke hvorfor jeg var forelsket i disse. Mulig smaken min forandret seg eller hva . Det er fullt mulig å slutte å føle seg forelsket. Anonymkode: 3281e...a84 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/454585-forelsket-i-en-jeg-aldri-kan-f%C3%A5/page/2/#findComment-3971255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.