Gå til innhold

Hvorfor skriver du med kallenavn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spurte jo hvorfor du skulle gidde å skjule deg og mente at det ikke var noe vits i. Du tør jo men jeg tør ikke. Derfor jeg spurte.

Anonymkode: 8d77c...81a

det handler vel bare om at jeg er lei av anonyme nick  for tida 😕 

Anonymkode: c6cd5...068

Fortsetter under...

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bestemt deg for å være anonym og ikke ha et fastnick?

Anonymkode: b7bdf...a0f

Men hva er greia med hen fastnick? Skjønte du siktet til hen. Jeg har aldri hatt noe nick synlig her. Hverken fast eller ikke fast. Bare anonym. Men jeg syns noen av dere drar det litt langt i forhold til den personen. Det er jo nesten på grensen til mobbing, syns jeg 😯

Anonymkode: 8d77c...81a

8 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror ikke jeg la merke til anonymfunksjonen helt i starten, ellers ville jeg nok brukt den mer. Nå er det for sent, men jeg har tanker om å bytte nick en eller annen gang. I morgen kanskje.

NEI...det må du jo ikke finne på å gjøre! Vi trenger ‘gode gamle’ faste nick som vi kjenner igjen og er med å skape litt varme med kloke ord og samtidig ærlige meninger😉 

Da anbefaler jeg deg heller å gjøre som meg og mange andre. Heller bytte litt på å være anonym;)

FjellOgDalar

Jeg har og vært her siden starten. Riktig nok byttet nick et par ganger. Både fordi jeg har vært litt til og fra, og fordi jeg i grunnen ikke fant et nick jeg var fornøyd med - fram til det jeg har nå. Jeg er den jeg er, vil stå for det jeg mener, og et fast nick blir liksom litt mer ærlig. Jeg har kun skrevet som anonym på noen litt kleine somatikk-spørsmål.

Igjennom så mange år på et slikt nettsted, tror jeg det er ganske vanskelig å skjule helt hvem man er. Skulle noen gjennomskue hvem jeg er i RL, er det ikke verdens undergang. Stort sett er jeg åpen rundt hva jeg har av utfordringer uansett. 

Endret av FjellOgDalar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...