Gå til innhold

Lagmannsretten vil løslate drapssiktede Tom Hagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BR9vzG/lagmannsretten-vil-loeslate-drapssiktede-tom-hagen

To av tre dommere i Eidsivating lagmannsrett mener det ikke er skjellig grunn til å mistenke milliardæren for drap eller medvirkning til drap på kona Anne-Elisabeth Hagen. Politiet har anket til Høyesterett.

Dårlig politiarbeid? Jeg begynner å tro at dette er en sak som aldri blir oppklart.

Anonymkode: 403ea...c62

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Godt å se at magefølelsen min kanskje ikke er så borte vekk likevel. Mens alle trodde han var skyldig, hadde jeg liten tro på det helt frem til han ble fengslet. 

Jeg tror de skal gå tilbake til den opprinnelige hovedteorien. 

Det kan virke som politiet har driti skikkelig på draget .  Spesielt med måten de gjorde det på. Tror de har sett for mye på film. 

Da er vel spørsmålet om dette er en mann Hagen leide inn til "oppdraget" eller om denne mannen har handlet alene eller med andre. 

Jeg har ingen mening om hva jeg tror eller ikke tror, men håper på en måte at Hagen er uskyldig og at det er andre som står bak. Det vil være en så mye større tragedie hvis det faktisk er Hagen. For hele familien. 

AnonymBruker

12 timer siden, påskelilje skrev:

Nå er det en mann i 30 årene som er pågrepet og siktet i saken: https://www.nrk.no/norge/politiet-bekrefter-ny-pagripelse-i-hagen-saken-1.15009282

Får ikke dette til å gi særlig mening, hvis personen var skyldig, og altså evnet å både sette opp sporløs krypto, og sende sporløs epost, hvorfor skulle han deretter gå ut i offentlig forum, med sitt ekte navn, og snakke om sporløs krypto og kidnapping... Det høres mer ut som denne personen leste avisene, og i ukene før han skrev det var det store oppslag i alle landets aviser om sporløs krypto og forsvinningssaken.........

Høres mer ut som en krypto interessert fyr, som hadde lest avisene og snakket om det han fant interessant, akuratt slik vi gjør på dette forumet. Leser avisa og skriver. Det betyr ikke at vi er krypto kidnappere etc ... Krypto kidnappere holder jo ikke på slik -_- 

Kanskje de er på fisketur, eller kanksje de har bevis vi ikke vet om, vi får se hva som skjer

Anonymkode: f2238...250

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...