Gå til innhold

Liker du hvitløk i maten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjør det ikke. Tenker går jeg på en restaurant og det kommer denne ufyselige stanken av stekt hvitløk, da snur jeg i døra. En ting er en liten del som skuler seg i det andre krydderet, men det har blitt populært med masse hvitløk i alt. Hvitløk er så vanlig att det nesten er det nye saltet. Paprika potetgull fra Maarud og salt og pepper har hvitløk i seg.  Som om det skulle han noe med de sakene å gjøre. Lurer på om jeg er en supersmaker, for jeg legger virkelig merke til når det er hvitløk i maten. Det dominerer og ødelegger matgleden.

En annen ting er att folk som spiser mye hvitløk lukter vondt. Hvor kommer hvitløken fra egentlig?

Anonymkode: 2aa33...576

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454820-liker-du-hvitl%C3%B8k-i-maten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det ikke. Tenker går jeg på en restaurant og det kommer denne ufyselige stanken av stekt hvitløk, da snur jeg i døra. En ting er en liten del som skuler seg i det andre krydderet, men det har blitt populært med masse hvitløk i alt. Hvitløk er så vanlig att det nesten er det nye saltet. Paprika potetgull fra Maarud og salt og pepper har hvitløk i seg.  Som om det skulle han noe med de sakene å gjøre. Lurer på om jeg er en supersmaker, for jeg legger virkelig merke til når det er hvitløk i maten. Det dominerer og ødelegger matgleden.

En annen ting er att folk som spiser mye hvitløk lukter vondt. Hvor kommer hvitløken fra egentlig?

Elsker hvitløk! Synes den holder seg så dårlig så det er sjelden vi kjøper det, men det er kjempegodt og veldig sunt. 

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor har du vært de siste 20 årene, dette er jo ikke akkurat nytt. Jeg elsker hvitløk og krydder generelt så jeg koser meg :D 

Anonymkode: 76d34...ef7

Annonse

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvitløken kommer fra Japan.

Anonymkode: 0b2ca...228

Jeg tåler hvitløk dårlig, får alltid magesmerter og blir uvel etter å ha spist det, så jeg forsøker å slippe å spise mat med hvitløk. Jeg mener at jeg ikke liker det heller, men det går år og dag mellom hver gang jeg får i meg hvitløk, så det med at jeg ikke liker det er mer usikkert. 

Gjest Xtra
7 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tåler hvitløk dårlig, får alltid magesmerter og blir uvel etter å ha spist det, så jeg forsøker å slippe å spise mat med hvitløk. Jeg mener at jeg ikke liker det heller, men det går år og dag mellom hver gang jeg får i meg hvitløk, så det med at jeg ikke liker det er mer usikkert. 

Åhhh da går du glipp av mange gode smaker! 😋🤗

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...