AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 Skrevet 9. mai 2020 Jeg skal til lege neste uke, men jeg spør her likevel. Jeg har begynt å løpe mye i det siste og smertene kommer ikke så intenst som de gjorde da jeg var helt ny. De kom også i periodene da jeg bare løp et par ganger i mnd. Det kjennes som mens smerter. Når jeg har løpt uten å ha mensen så kjentes det som mens smerter. Skjønner dere? En slags følelse av diaré, bare i nr 1. MEN, i går fikk jeg mensen. Og da dobblet smerten seg. Det ble menssmerter + løpe menssmertene. Jeg virkelig kjente det! Så det er åpenbart samme området. Jeg vet ikke om det er livmoren eller tarmene.. men det er på forsiden. Anonymkode: 70588...135 0 Siter
Glitter Skrevet 9. mai 2020 Skrevet 9. mai 2020 Kan få det av og til jeg også. Tror det har med at jeg prøver å ha god løpeholdning så det blir litt vondt i kjernemuskulaturen. Jeg holder på å trene meg opp igjen og er derfor svakere enn til vanlig. Merker ikke noe til det når jeg er bedre trent. Nå har det vel i grunn gitt seg etter bare løping, men jeg trener styrke på magen etterpå og da får jeg samme type smerte. 0 Siter
Grendel Skrevet 10. mai 2020 Skrevet 10. mai 2020 Man kan få krampe i magen fordi blodet går til andre deler av kroppen. Noen får magetrøbbel. Det kan henge sammen med å være dehydrert. Det kan også henge sammen med å løpe lenger enn man er vant til, selv om det også skjer med proffe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.