påskelilje Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 Har noen av dere sett denne serien? Svensk, på NRK nå. Jeg dumpet tilfeldigvis borti den i forrige uke, og ble helt betatt! Og nå har jeg sett alle episodene 😮😁 Var så mye aktuelt, med å være tenåringsforeldre, midt-i-livet-uten-barn, avhengighet, vennskap, drama, flørting selvfølgelig nettdating 😁 Det siste punktet er jo ualtuelt for min del, men ei god venninne var akkurat DER i fjor, kjente dette igjen! Skulle ønske det var 8 episoder til! Har blitt så glad o hele gjengen der 😍😊 Fikk til pg med mannen min til å se på sammen med meg 😊 0 Siter
Kalevaala Skrevet 15. mai 2020 Skrevet 15. mai 2020 Så gøy! Jeg har skrevet den opp bak øret, og nå gleder jeg meg enda mer til å se den. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Skrevet 15. mai 2020 2 timer siden, Kalevaala skrev: Så gøy! Jeg har skrevet den opp bak øret, og nå gleder jeg meg enda mer til å se den. Gled deg 😊😊😊 Det er en sånn serie der en går rundt og tenker på etterpå og grubler på hvordan det går med de ulike personene 😁 Håper det kommer en sesong 2! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.