Gå til innhold

Mye trolling her i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker sånn. Kanskje mange som sitter hjemme alene på den store dagen? Vi har nok alle vårt.

Anonymkode: 46463...700

Det er en del innlegg her nå som burde vært slettet ja. Jeg skjønner ikke at de som starter dem synes det er gøy engang, men det gjør de tydeligvis.

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er en del innlegg her nå som burde vært slettet ja. Jeg skjønner ikke at de som starter dem synes det er gøy engang, men det gjør de tydeligvis.

Må vel få lage litt skøy og ap og fjås og tuillbaill her inne vel?

Anonymkode: 011d0...52b

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De må få lov til det. Vanligvis er det EUPF og Schitzo folka som laget mest styr.

Anonymkode: 46463...700

Jeg føler ikke jeg har laget så mye styr verken som autistisk eller med borderline. At jeg er aktiv? Ja. Men jeg troller aldri. Derimot ikke så flink til å overse de som gjør det. 

Konklusjonen min er altså at om noen lager styr så har det vel ikke nødvendigvis med diagnose å gjøre.

Endret av Glitter
AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om det er en del lavtfungerende autister som så vidt klarer å ordlegge seg som skal kverulere på alt som er her.

Anonymkode: 550d4...e33

Hvis du mener meg så er jeg høytfungerende autistisk. AS hvis det sier deg noe. 

Anonymkode: 011d0...52b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...