Gå til innhold

Ble det mye trygde-cola og trygde-snop i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men på freddan var det hele 5 uker til neste gang. 36 dager mellom utbetalinene. Nei, sparereima må trekkes innover.

Har unnet meg noen få liter cola i dag da.

Anonymkode: 05a9f...913

Bare noen få liter? Det høres stusslig ut. 😥

Anonymkode: 326de...e86

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare noen få liter? Det høres stusslig ut. 😥

Ja, det ble ikke noe ekstra i dag, bare de vanlige flaskene. Men jeg hadde medisterkaker til middag da. Det er jo nesten som jul. Dessverre hadde jeg ikke brun saus, for den kjelen jeg koker saus i var møkkete.

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ble ikke noe ekstra i dag, bare de vanlige flaskene. Men jeg hadde medisterkaker til middag da. Det er jo nesten som jul. Dessverre hadde jeg ikke brun saus, for den kjelen jeg koker saus i var møkkete.

Medistermat er ikke noe særlig da.

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Medistermat er ikke noe særlig da.

Har du sett for mye på Hellstrøm rydder opp ;) Medister er miljøvennlig, restemat av kjøttslintrer og fett som smaker som en tja, hva minner det om. Hm jeg vet ikke. Medister er noe for seg selv.

Annonse

AnonymBruker

På meg ble det mye trygdegreier. 

Vekket av hjemmesykepleien kl 07.00. Jeg trenger dem egentlig ikke, men faker syk sånn at jeg får ha trygd. Og for at jeg synes det er skikkelig digg å få intimvask av yndige søte helsefagarbeidere. De er jo ikke gamle jentene heller. 

Kl 08.00 Trygdefrokost med trygdekaffi attåt. 

Kl 10.00 skulle egentlig barnetoget ha startet, men i stedet rullet jeg og kompisene mine i eget tog med stolene våre. Trenger egentlig ikke rullestol, men faker at jeg gjør det sånn at de ikke tar fra meg trygda. Greide å kjøre fra purken fire ganger ihvertfall, så det var skøy og ap. 

Så gikk det slag i slag resten av dagen med litervis med trygdekaffi og trygdecola og trygdeis. I morgen trenger jeg nok hjemmesykepleien på orntlig siden jeg er så full og rar i magan. 

Anonymkode: 47d99...997

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett for mye på Hellstrøm rydder opp ;) Medister er miljøvennlig, restemat av kjøttslintrer og fett som smaker som en tja, hva minner det om. Hm jeg vet ikke. Medister er noe for seg selv.

Man kan trygt si at medister er for spesielt interesserte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...