Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dere flinke til å møte opp til behandlingstimene deres?

Jeg har gått til behandling i 4,5 år og har kun vært forhindret to ganger for å møte opp pga. uvær og ødelagt bil. Bruker 3-4 timer tur-retur med bil til behandlingstedet. Måtte øke kjørelengden på bilforsikringen pga. mye kjøring. Har ca. vært 240 ganger til behandling, det blir 5280 mil, som igjen blir ca. 110 ganger tur-retur Oslo. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455133-m%C3%B8te-opp-til-timene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg har gått til behandling i 4,5 år og har kun vært forhindret to ganger for å møte opp pga. uvær og ødelagt bil. Bruker 3-4 timer tur-retur med bil til behandlingstedet. Måtte øke kjørelengden på bilforsikringen pga. mye kjøring. Har ca. vært 240 ganger til behandling, det blir 5280 mil, som igjen blir ca. 110 ganger tur-retur Oslo. 

Hvorfor går du ikke til noe nærmere der du bor?

Anonymkode: 848b9...833

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ikke til noe nærmere der du bor?

Anonymkode: 848b9...833

Det er det nærmeste. Alle bor ikke på steder der det finnes tilbud rett rundt hjørnet. Her bygges alt ned, snart er vi tilbake til slik det var før 2. verdenskrig. 

Endret av Fionys

Møter stort sett opp, men det er litt ustabilt da jeg periodevis er innlagt og da utgår timene på VOP og også kommunen. 

Det blir mye kjøring på deg ser jeg ja. Synes du er flink som følger det opp. Usikker på om jeg hadde klart det. Så det skal du ha. 

Stor forskjell mellom meg og deg. Jeg har mindre enn fem minutters gange til poliklinikken. Veldig deilig da vi flyttet hit. 

Jeg møter alltid opp bortsett fra de få gangene jeg er innlagt på sykehuset under tvang. Det har skjedd et par ganger. For mer er det så viktig å alltid få med meg timene, det er det jeg føler driver meg fremover ut av denne møkka.

Jeg har møtt opp til samtlige samtaler de siste to årene med unntak av to da jeg har blitt innlagt på somatisk sykehus. Om jeg ikke klarer å møte opp fysisk av ulike grunner, tar vi gjerne samtalen over telefon/video.

For to år siden hadde jeg en periode over et halvt år en fase i terapien hvor jeg avlyste ganske mange timer etter hverandre, men jeg jobbet meg igjennom det og fant årsaken sammen med psykologen.

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, Fionys skrev:

Har aldri meldt avbud eller ikke møtt. 

Anonymkode: 7051f...32d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...