AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 Skrevet 3. juni 2020 Psykologen sa at h*n skulle kontakte meg for flere måneder siden. Har hatt behov for kontakt opptil flere ganger denne perioden, men får ikke til å ta kontakt selv. Jeg har i utgangspunktet alltid syntes det har vært vanskelig å ringe dit (det vet h*n), men føler meg i tillegg så avvist og forlatt, og at h*n ikke bryr seg. Slike lange pauser har vært flere ganger der jeg går rundt å venter på å bli kontaktet. Hva kan grunnen være for at h*n ikke tar kontakt? Jeg er så sint og lei meg, for jeg trenger virkelig den hjelpa. Anonymkode: 3b694...0d4 0 Siter
frosken Skrevet 3. juni 2020 Skrevet 3. juni 2020 Jeg tror grunnen til det er at psykologen har problemer med å få gjort h*n skulle ha gjort. I tillegg kommer det at mange har hatt vansker med å få gjennomført behandlingstimer i korona-tiden. Hvis du ønsker ny time, så er nok det beste å ta kontakt selv med jevne mellomrom. 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. juni 2020 Skrevet 7. juni 2020 På 3.6.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev: Psykologen sa at h*n skulle kontakte meg for flere måneder siden. Har hatt behov for kontakt opptil flere ganger denne perioden, men får ikke til å ta kontakt selv. Jeg har i utgangspunktet alltid syntes det har vært vanskelig å ringe dit (det vet h*n), men føler meg i tillegg så avvist og forlatt, og at h*n ikke bryr seg. Slike lange pauser har vært flere ganger der jeg går rundt å venter på å bli kontaktet. Hva kan grunnen være for at h*n ikke tar kontakt? Jeg er så sint og lei meg, for jeg trenger virkelig den hjelpa. Anonymkode: 3b694...0d4 Når du samler sammen mot nok til å kunne be om en time så kan det muligens være lurt å booke flere timer om gangen, slik at du ligger litt i forkant. I tillegg vil jeg anbefale deg å ta dette opp med behandleren din, konkret det du skriver her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.