Gå til innhold

Hvordan klarer dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med Imovane og Truxal på grunn av altfor lite søvn. Jeg blir slått helt ut av disse medisinene og fungerer ikke før langt ut på dagen. Har lest det er flere her inne som bruker disse medisinene. Hvordan klarer dere å ta slike medisiner som sløver ned kroppen så mye? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, Fionys skrev:

Har begynt med Imovane og Truxal på grunn av altfor lite søvn. Jeg blir slått helt ut av disse medisinene og fungerer ikke før langt ut på dagen. Har lest det er flere her inne som bruker disse medisinene. Hvordan klarer dere å ta slike medisiner som sløver ned kroppen så mye? 

Har brukt både imovane og truxal men det har ikke sløvet meg ned. 

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har brukt både imovane og truxal men det har ikke sløvet meg ned. 

Snart skal jeg ta en ny dose og jeg er ennå trett av den forrige dosen. 

Skrevet

Imovane slår meg ikke ut, men Truxal gikk jeg rett i dørken av - med lang hangover. Byttet til Seroquel. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Snart skal jeg ta en ny dose og jeg er ennå trett av den forrige dosen. 

Det høres ikke helt normalt ut, tåler du dårlig medisiner generelt?

Skrevet

Hvor lenge har du gått på den? Det er helt normalt at det føles sånn i starten. 

Jeg var helt kake. Samme blir jeg hvis jeg dobler dosen. Men denne hangoveren gav seg til slutt. Nå merker jeg ikke så mye til den. Litt sløv akkurat når jeg står opp kanskje, men ikke noe som hemmer meg. 

Skrevet

Skal bruke Imovane og Truxal i ca. 14 dager, etter det skal jeg ta Truxal etter behov. 

Skrevet
11 minutter siden, Glitter skrev:

Hvor lenge har du gått på den? Det er helt normalt at det føles sånn i starten. 

Jeg var helt kake. Samme blir jeg hvis jeg dobler dosen. Men denne hangoveren gav seg til slutt. Nå merker jeg ikke så mye til den. Litt sløv akkurat når jeg står opp kanskje, men ikke noe som hemmer meg. 

Har akkurat begynt så jeg blir nok ikke vant med det for jeg skal ikke bruke de så lenge.

Skrevet

Ja, ja. Første dagen etter inntak av Imovane og Truxal var jeg helt slått ut og skikkelig trøtt hele dag. Andre dagen sov jeg godt og var litt trøtt utover dagen. Tredje dagen hadde jeg lite effekt av medisinene. Medisiner generelt er jo helt håpløst, ingen passer for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...