AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 Hva er best for innsovningsproblemer vallergan eller bio-melatonin søvn? Anonymkode: 0bee1...71e 0 Siter
ISW Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 For korttidsbruk tror jeg Vallergan virker best. Men den mister effekt etter en stund. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 26 minutter siden, ISW skrev: For korttidsbruk tror jeg Vallergan virker best. Men den mister effekt etter en stund. Legen har sagt jeg kan ta opptil 3 stk, men hva bør jeg satse på sånn første gang? Tar vel opp mot 2 timer før det virker, så må jo planlegges litt... Anonymkode: 0bee1...71e 0 Siter
ISW Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen har sagt jeg kan ta opptil 3 stk, men hva bør jeg satse på sånn første gang? Tar vel opp mot 2 timer før det virker, så må jo planlegges litt... Anonymkode: 0bee1...71e Nå kan du jo faktisk ha førerkort selv om du tar 3 stk, det kunne du ikke før. Men 3 stk er mye til første gangs bruk, du risikerer både hangover og sterk effekt. Du må nesten bare vurdere dette selv siden det ikke er lov å gi råd om dosering lengre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 Min erfaring er at Melatonin virker bedre enn Vallergan , bruker den flytende som selges på helsekostbutikker. Tar 1 ml en halv time før jeg skal sove. Har brukt den i et halvt år nå og det fungerer hver kveld. Men som sagt det er min erfaring, andre kan ha annen erfaring. Anonymkode: 1269f...538 0 Siter
usikker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at Melatonin virker bedre enn Vallergan , bruker den flytende som selges på helsekostbutikker. Tar 1 ml en halv time før jeg skal sove. Har brukt den i et halvt år nå og det fungerer hver kveld. Men som sagt det er min erfaring, andre kan ha annen erfaring. Anonymkode: 1269f...538 Har denne samme styrke/innhold som den melatonin en får på resept? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 Vet ikke ,det får du nesten sjekke ut selv,men har brukt Cicadin som er melatonin i tablett form ,virket ikke før meg. Jeg synes flytende Melatonin er best. Anonymkode: 1269f...538 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, usikker skrev: Har denne samme styrke/innhold som den melatonin en får på resept? Tror 1mg er høyeste styrke uten resept. Jeg har resept på 3mg og tar 3 slike hver kveld. Anonymkode: d0a7e...b2f 0 Siter
emilie321 Skrevet 5. juni 2020 Skrevet 5. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at Melatonin virker bedre enn Vallergan , bruker den flytende som selges på helsekostbutikker. Tar 1 ml en halv time før jeg skal sove. Har brukt den i et halvt år nå og det fungerer hver kveld. Men som sagt det er min erfaring, andre kan ha annen erfaring. Anonymkode: 1269f...538 Min erfaring er også at Melatonin virker bedre enn vallergan. Brukte Circadin en periode og da ble jeg trøtt og sovnet, men sov bare i 2-3 timer. Fikk ingen hangover. Vallergan brukte jeg også en periode, men det var som å ta sukkertøy. Nå er det så individuelt hva som virker , så en bør rett og slett prøve seg fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.