Gå til innhold

Ikke god nok for verden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke god nok for verden. Vil forandre meg slik at folk kan like meg. Trist å innse at man ikke var god nok for andre mennesker. Hjelper lite å synes synd på seg selv. Ønsker tips til å forandre meg totalt. Jeg vil forandre alt med meg. Vil så gjerne bytte ut meg med noen andre. Ingen ser de gode sidene med meg. Ingen verdsetter meg. Jeg føler meg lite elsket og lite verdsatt. Skulle ønske at jeg var noen andre og ikke meg. Jeg er bare feil. Helt feil. 

Anonymkode: 092b6...c79

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455258-ikke-god-nok-for-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke god nok for verden. Vil forandre meg slik at folk kan like meg. Trist å innse at man ikke var god nok for andre mennesker. Hjelper lite å synes synd på seg selv. Ønsker tips til å forandre meg totalt. Jeg vil forandre alt med meg. Vil så gjerne bytte ut meg med noen andre. Ingen ser de gode sidene med meg. Ingen verdsetter meg. Jeg føler meg lite elsket og lite verdsatt. Skulle ønske at jeg var noen andre og ikke meg. Jeg er bare feil. Helt feil. 

Dessverre og heldigvis er det DU som må begynne å elske verdsette deg selv, som den du nå en gang er, på godt og vondt. Ingen vei utenom. 

Anonymkode: cd043...aaf

AnonymBruker

Skulle gjerne vært tynnere for jeg er tjukk. Skulle gjerne vært et bedre menneske. En som kan klarer seg selv. Lei av å føle meg avhengig av andre mennesker. Lei av å måtte ha bekreftelse på ting.  Lei av å ikke elske meg selv og å ikke bli elsket. Hvordan kan jeg bli likt? Hvordan kan jeg bli verdsatt og elsket for den jeg er som person? Hva er et bra menneske i dine øyner? Hvordan burde et voksent menneske være og se ut? Trenger tips slik at jeg blir et bedre menneske i andres øyner. 

Hei! Skjønner åssen du har slitt er, har vært inne på samme måte. 

En ting jeg må bare si, ikke tenk på hva andre mener, jeg synes du er så bra nok som du er, kjenner deg ikke på onkelig, men kan si att dette sårer meg og lese. Du er like mye vert, som andre. Selv om det ikke føles slik nå. Så må du prøve og tenke det, prøv og tro på meg. Jeg har lyst til å hjelpe. Du trenger for det første og ikke gjøre noe anderledes, vær deg selv og gjør det du liker, kanskje noen ser deg og vil like deg for den du er. Og det er bedre enn at du skal late som og prøve og bli noe annet en det du er, jeg vil si du er bra nok som du er. Stå på, heier på deg. Bare send melding her, hvis det er noe. Er her for deg😊

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er riktig? Hvem bestemmer det?

Anonymkode: d5145...4c2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...