Gjest calestia Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Herregy å jeg er susete i huet.. Klarer nesten ikke snakke, så kjempeartig at heg skal til psyk i dag. Var ute på tur i natt..... Trodde ikke det skulle sjkje igjen.... Jeg prøvde i det minste ikke fly ut fra verandaen!!! men har miksa litt med noen telefoner og klokker, dratt ut, tvinna rundt, satt inn andre steder osv.. velta vannglass, og vørt i stua, hvor var alle.., og nå er moben min innstilt på sånne tyske-greier!!!! Noe rart jeg er forvirra i dag??? Ikke 100% stødig i verken språk eller gange ennå.. nå er kaffen ferdig.. puh.. den kan jeg trenge... Psyken kommer vel til å le litt da.. jaja.. Får forsøke å komme meg litt mer ned på jorda først... ønsker dere en fortreffelig dag, uten tysk-anede villbasser hvis sjef er gandalv... klems 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45529-%C3%A5-nei-ikke-igjen-m%C3%B8tte-gjengen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.