Gjest mn Skrevet 18. september 2000 Skrevet 18. september 2000 Kan en ta solhatt når en ammer? 0 Siter
Lykke Skrevet 18. september 2000 Skrevet 18. september 2000 Det står på flasken at gravide og ammende ikke skal bruke solhatt, så jeg holder meg borte fra den!! 0 Siter
Anna-Pia Haggkvist, intensivsykepleier Skrevet 19. september 2000 Skrevet 19. september 2000 Kjære mn, Det finnes ingen studier som sier noe om overgang i morsmelk eller effekt på amming. En generell regel når man vurerer medikamenter der det er usikkerhet rundt overgang i morsmelk og påvirkning av barnet er å vurdere nødvendigheten av legemidlet. Jeg vil anbefale deg til å la være å bruke det under ammeperioden. En konsultasjon på internett kan aldri erstatte en vanlig legekonsultasjon. Hvis du er usikker ta kontakt med din lege eller en annen kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.