AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Jeg går i terapi og hver gang så sliter det på meg. Det er veldig tungt å snakke om meg selv og mine problemer og under samtalen blir jeg så sliten at jeg faller ut, greier ikke å konsentrere meg, er helt på gråten og utmattet. Samtidig så trenger jeg noen å snakke med. Hva kan jeg gjøre i min situasjon? Anonymkode: e197c...675 0 Siter
Fionys Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Jeg hadde det også litt på den måte. I starten av timen klarte jeg å snakke om det som var vanskelig og litt ut i timen klarte jeg ikke lenger å tenke på det, hodet føltes helt tom selv om jeg prøvde hardt å tenke på det. Hver gang dette skjedde fortalte det til behandler og da skiftet vi fokus og snakket om noe annet. Dagen etter timene sov jeg veldig mye. Har du fortalt om dette til behandler? Tenk på hvorfor du i utgangspunktet begynte med terapi. 0 Siter
XbellaX Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går i terapi og hver gang så sliter det på meg. Det er veldig tungt å snakke om meg selv og mine problemer og under samtalen blir jeg så sliten at jeg faller ut, greier ikke å konsentrere meg, er helt på gråten og utmattet. Samtidig så trenger jeg noen å snakke med. Hva kan jeg gjøre i min situasjon? Anonymkode: e197c...675 Hva slags type terapi går du i? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 4 timer siden, Fionys skrev: Jeg hadde det også litt på den måte. I starten av timen klarte jeg å snakke om det som var vanskelig og litt ut i timen klarte jeg ikke lenger å tenke på det, hodet føltes helt tom selv om jeg prøvde hardt å tenke på det. Hver gang dette skjedde fortalte det til behandler og da skiftet vi fokus og snakket om noe annet. Dagen etter timene sov jeg veldig mye. Har du fortalt om dette til behandler? Tenk på hvorfor du i utgangspunktet begynte med terapi. Jeg har ikke fortalt det til behandler, men det skal jeg gjøre. Takk for tips. Anonymkode: e197c...675 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 3 timer siden, XbellaX skrev: Hva slags type terapi går du i? Psykoterapi Anonymkode: e197c...675 0 Siter
frosken Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går i terapi og hver gang så sliter det på meg. Det er veldig tungt å snakke om meg selv og mine problemer og under samtalen blir jeg så sliten at jeg faller ut, greier ikke å konsentrere meg, er helt på gråten og utmattet. Samtidig så trenger jeg noen å snakke med. Hva kan jeg gjøre i min situasjon? Anonymkode: e197c...675 Hvor lenge har du gått i terapi? Det er alltid viktig å snakke med sin behandler om hvordan man opplever terapien, så hvis du ikke har tatt dette opp med din behandler, så er det noe du bør gjøre så snart som mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 48 minutter siden, frosken skrev: Hvor lenge har du gått i terapi? Det er alltid viktig å snakke med sin behandler om hvordan man opplever terapien, så hvis du ikke har tatt dette opp med din behandler, så er det noe du bør gjøre så snart som mulig. Jeg har gått i terapi i snart 1 år. Jeg skal si det til behandler. Anonymkode: e197c...675 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.