Melissi Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Hei jeg er på dag to UTEN cipralex,har trappet ned i 4 uker fra 10 mg til 5 mg,å nå skal jeg prøve uten. Er det da vanlig å bli litt svimmel,trøtt og vond kropp? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 17 timer siden, Melissi skrev: Hei jeg er på dag to UTEN cipralex,har trappet ned i 4 uker fra 10 mg til 5 mg,å nå skal jeg prøve uten. Er det da vanlig å bli litt svimmel,trøtt og vond kropp? Ser du får ingen svar på dette,men jeg tror det er naturlig at kroppen reagerer når du slutter på en medisin du har gått på lenge. Den skal jo tilbake til normalen etterpå, stabilisere seg. Det går nok over. 0 Siter
Melissi Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, stjernestøv skrev: Ser du får ingen svar på dette,men jeg tror det er naturlig at kroppen reagerer når du slutter på en medisin du har gått på lenge. Den skal jo tilbake til normalen etterpå, stabilisere seg. Det går nok over. Jaa takk for svar,da får jeg holde ut,føler meg små sving stang uff hehe jeg får holde ut å prøve så godt jeg kan. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.