Gå til innhold

Merker ingen virkning på antipsykotika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke jeg, det har virket ganske kjapt på meg med medisiner. Var jeg ikke psykotisk da kanskje?

Jeg sa ikke det gjelder alle! Men jeg har sett mange mens jeg var innlagt som var inne i mange mnd! Så man kan være psykotisk selv om medisinene ikke virker med en gang

Anonymkode: 3e727...7ba

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke det gjelder alle! Men jeg har sett mange mens jeg var innlagt som var inne i mange mnd! Så man kan være psykotisk selv om medisinene ikke virker med en gang

Ok. Det visste jeg ikke, trodde de i hvert fall virket etter et par uker. 

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men ved paranoid psykose så funker vel ikke antipsykotika? Mener å ha lest det..

Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan kunne du se på de andre pasientene som var innlagt at de var psykotiske? Forteller de høyt om vrangforestillingene dems?

Anonymkode: 63866...8af

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ved paranoid psykose så funker vel ikke antipsykotika? Mener å ha lest det..

Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan kunne du se på de andre pasientene som var innlagt at de var psykotiske? Forteller de høyt om vrangforestillingene dems?

Ja.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske lett å se på mange. Ikke alle, men mange. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...