AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Betyr det at jeg ikke er psykotisk ? Anonymkode: 63866...8af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Kanskje det er feil type eller feil dose? Anonymkode: 3c03f...0f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 Litt lite info for å utale seg noe om det vel. Anonymkode: 07e19...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 Folk er innlagt i mange mnd for psykose før de blir bedre Anonymkode: 3e727...7ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er innlagt i mange mnd for psykose før de blir bedre Anonymkode: 3e727...7ba Ikke jeg, det har virket ganske kjapt på meg med medisiner. Var jeg ikke psykotisk da kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ikke jeg, det har virket ganske kjapt på meg med medisiner. Var jeg ikke psykotisk da kanskje? Jeg sa ikke det gjelder alle! Men jeg har sett mange mens jeg var innlagt som var inne i mange mnd! Så man kan være psykotisk selv om medisinene ikke virker med en gang Anonymkode: 3e727...7ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa ikke det gjelder alle! Men jeg har sett mange mens jeg var innlagt som var inne i mange mnd! Så man kan være psykotisk selv om medisinene ikke virker med en gang Anonymkode: 3e727...7ba Ok. Det visste jeg ikke, trodde de i hvert fall virket etter et par uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sa ikke det gjelder alle! Men jeg har sett mange mens jeg var innlagt som var inne i mange mnd! Så man kan være psykotisk selv om medisinene ikke virker med en gang Anonymkode: 3e727...7ba Men ved paranoid psykose så funker vel ikke antipsykotika? Mener å ha lest det.. Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan kunne du se på de andre pasientene som var innlagt at de var psykotiske? Forteller de høyt om vrangforestillingene dems? Anonymkode: 63866...8af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ved paranoid psykose så funker vel ikke antipsykotika? Mener å ha lest det.. Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan kunne du se på de andre pasientene som var innlagt at de var psykotiske? Forteller de høyt om vrangforestillingene dems? Anonymkode: 63866...8af Ja. Anonymkode: 3e727...7ba 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juni 2020 Skrevet 9. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ved paranoid psykose så funker vel ikke antipsykotika? Mener å ha lest det.. Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan kunne du se på de andre pasientene som var innlagt at de var psykotiske? Forteller de høyt om vrangforestillingene dems? Anonymkode: 63866...8af Det er ganske lett å se på mange. Ikke alle, men mange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.