Gå til innhold

Dere som har vært innlagt på psykiatrisk før......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke henge noen ut på den måten. Uansett om noe har vært komisk så kommer det jo av alvorlig sykdom og jeg synes ikke man skal skrive om det på et nettforum. Man kan skrive så mye en vil om seg selv, men ikke andre. Jeg mener man har en moralsk taushetsplikt ovenfor sine medpasienter. 

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som har havnet på samme avdeling som psykotiske personer.... hvordan merket dere at de var psykotiske?😅

Fortell noen morsomme historier nå da 😅

Anonymkode: 706fc...81c

jeg synes ikke det er morsomt å le av at andre er syke.

Anonymkode: c6654...0ad

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som har havnet på samme avdeling som psykotiske personer.... hvordan merket dere at de var psykotiske?😅

Ganske så usmakelig. Du kan begynne med å fortelle noen historier om deg selv for du virker ikke å ha de beste sosiale antennene.

Anonymkode: 9dd38...d21

Annonse

stjernestøv
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merket ingenting på de andre pasientene da jeg var på en avdeling for psykose, helt vanlige folk. Ja det var usmakelig det du spør om, det er ikke noe morsomt over det hele. Og psykotiske personer er ikke noe å le av. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...