Gå til innhold

Får ikke sove

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio

Dette blir en dag i helvete. 2 timer søvn, migrene, flytting og vasking i 25 grader I hele dag. Kan kkke ta medisin for da slås jeg ut. Jeg er fullstendig utslitt og vet ikke hvordan dette vil gå. Jeg har det jævlig. I tillegg blør jeg så mye at jeg må på do hver time. Jeg er sikker på at jeg fortjener å ha det jævlig fordi jeg er enn forferdelig person for en sånn situasjon ville jeg aldri utsatt andre for, men JEG fortjener det. Har aldri vært mer sikker på min verdi enn jeg er idag. 

Endret av dolmio

Fortsetter under...

Jeg er inne i en periode nå og sover 2-4 timer og er veldig aktiv. Hvis jeg ikke får sove innen en time så står jeg opp av sengen å gjør noe for så å prøve igjen om en stund. Jeg skal også sitte i et rom med dempet belysning, men her er det ikke så lett siden det er sol døgnet rundt.  Jeg har bp2 så vet ikke om det kan sammenlignes siden jeg er inne i en hypoman episode. De dagene jeg ikke skal ut på kjøring bruker jeg både beroligendemedisin og innsovningsmedisin for at sykdommen ikke skal få utvikle seg fritt. 

Forstår du synes det er forferdelig vanskelig og det er ikke bra å gå med så lite søvn over lengere tid. Hvis du ikke allerede har gjort det så kontakter du legen din og forteller om problemene.

Akkurat nå, dolmio skrev:

Ja, jeg kom meg gjennom går-dagen, og jeg sov 10 timer i strekk i natt uten å våkne en eneste gang... var helt utslitt, siste uka var tøff ❤️ Takk som spør ❤️

Så deilig. Du må jo ha vært helt utslitt, vondt å ikke få sove. Glad det går bedre :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...