Gå til innhold

Ingen kommentar?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

:) ja noen ganger er det best å la ting være. Hvis du blir dårlig igjen plukker hn det vel opp. Du har din tro og det må folk respektere. 

Ja de respekterer det i psykiatrien nå heldigvis :) Jeg har økt uro og angst men det er ikke pga det åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja de respekterer det i psykiatrien nå heldigvis :) Jeg har økt uro og angst men det er ikke pga det åndelige. 

Det er bra :) angst er noe herk. Har du prøvd noe alternativ terapi for det? Lavendel olje funker bra mot uro, også lukter det jo veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det er bra :) angst er noe herk. Har du prøvd noe alternativ terapi for det? Lavendel olje funker bra mot uro, også lukter det jo veldig godt...

Ja angst er siste sort. Har prøvd alternative ting for det, men det hjalp ikke i det hele tatt. Ble anbefalt det så jeg prøvde,og pleide å ta bad med lavendelolje. Ingen effekt det heller, må nok leve med angsten. Det er jo mange som har angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å kutte ut teamet mitt jeg også for de presser meg til å ta medisiner og nå er jeg tom for både tramadol og paralgin forte som demper smertene og krampene fra cisordinol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja angst er siste sort. Har prøvd alternative ting for det, men det hjalp ikke i det hele tatt. Ble anbefalt det så jeg prøvde,og pleide å ta bad med lavendelolje. Ingen effekt det heller, må nok leve med angsten. Det er jo mange som har angst. 

Ja alt funker ikke på alle. Ja du må nok det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Marye skrev:

Kan man bare Sende SMS og bli avsluttet hos teamet? Eller må man ha møte face to face?

Så lenge du ikke blir tvangsmedisenert kan du nok gjøre hva du vil. Men det er kanskje ikke beste løsning. Har du prøvd å snakke med legen om problemene dine med medisiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer nok ærlig. Kan si vet ikke. Da vet jeg virkelig ikke. Én ting har jeg nektet å si. Har med selvmordstanker å gjøre som abdre nevner. Svarer ærlig på hvor vidt de er tilstede, men når det kommer til tenkt metode har jeg noen ganger ikke villet svare. Da sier jeg bare "det vil jeg ikke si". Føler det så pinlig på en eller anben måte. Og selv om jeg jo ønsker hjelp, vil jeg kanskje ikke bli fratatt muligheten, i tilfelle den uutholdelige følelsen varer og varer til tross for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
35 minutter siden, Villanda skrev:

Svarer nok ærlig. Kan si vet ikke. Da vet jeg virkelig ikke. Én ting har jeg nektet å si. Har med selvmordstanker å gjøre som abdre nevner. Svarer ærlig på hvor vidt de er tilstede, men når det kommer til tenkt metode har jeg noen ganger ikke villet svare. Da sier jeg bare "det vil jeg ikke si". Føler det så pinlig på en eller anben måte. Og selv om jeg jo ønsker hjelp, vil jeg kanskje ikke bli fratatt muligheten, i tilfelle den uutholdelige følelsen varer og varer til tross for hjelp.

Har sagt vet ikke jeg og når jeg ikke vet. Jeg syns det med selvmordstanker må man være ærlig om, det er jo alvorlig det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Marye skrev:

Har lyst å kutte ut teamet mitt jeg også for de presser meg til å ta medisiner og nå er jeg tom for både tramadol og paralgin forte som demper smertene og krampene fra cisordinol

Du kan vel få ny resept på det? Og jeg tror jeg tar det face to face, får se hva de sier til det. Det er jo frivillig, men du har jo vært under tvang også så jeg er litt usikker ang deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Så lenge du ikke blir tvangsmedisenert kan du nok gjøre hva du vil. Men det er kanskje ikke beste løsning. Har du prøvd å snakke med legen om problemene dine med medisiner? 

Han betviler at krampene og smertene kommer av AP og prøver nekte meg å slutte på cisordinol som smertene og krampene kommer av. De vil ikke la meg prøve med leponex alene fordi de er redd for å miste ansikt om jeg skulle bli innlagt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du kan vel få ny resept på det? Og jeg tror jeg tar det face to face, får se hva de sier til det. Det er jo frivillig, men du har jo vært under tvang også så jeg er litt usikker ang deg. 

Er ikke lett å Få resept på sterke smertestillende og det de heller ingen optimal løsning og måtte gå på sterke smertestillende pga bivirkning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marye skrev:

Han betviler at krampene og smertene kommer av AP og prøver nekte meg å slutte på cisordinol som smertene og krampene kommer av. De vil ikke la meg prøve med leponex alene fordi de er redd for å miste ansikt om jeg skulle bli innlagt 

Hmm, men du må da ha et valg? Kan du ikke si at du kun vil gå på leponex, også hvis smertene slutter når du slutter med ap sier det jo sitt. Jeg får selv leddsmerter av høyere dose ap, og har inntrykk av at det ikke er uvanlig, så det er jo rart at han tviler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Marye skrev:

Er ikke lett å Få resept på sterke smertestillende og det de heller ingen optimal løsning og måtte gå på sterke smertestillende pga bivirkning 

Ja det er jo sant, det er ikke ideelt det å gå på sterke smertestillende. De har ikke andre råd til deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo sant, det er ikke ideelt det å gå på sterke smertestillende. De har ikke andre råd til deg da? 

Nei de er bare så jævla redd for å miste ansikt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marye skrev:

Nei de er bare så jævla redd for å miste ansikt!!!!

Høres utrolig frustrerende ut for deg. Kan du prøve å bytte team? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Marye skrev:

Nei de er bare så jævla redd for å miste ansikt!!!!

Dette gjelder jo deg ikke dem, det er vel ikke så farlig om du blir innlagt? De kan jo ikke tvinge dem til å ta cisordinol om du får så mange plager av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette gjelder jo deg ikke dem, det er vel ikke så farlig om du blir innlagt? De kan jo ikke tvinge dem til å ta cisordinol om du får så mange plager av det. 

Legen som er så streng har heldigvis ferie når jeg skal ha neste depot. Vurderer ikke svare på tlf nå han ringer neste gang. Blir ikke å ta depot mer. Er uansett en uvirksom dose. Er leponex som holder meg stabil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Marye skrev:

Legen som er så streng har heldigvis ferie når jeg skal ha neste depot. Vurderer ikke svare på tlf nå han ringer neste gang. Blir ikke å ta depot mer. Er uansett en uvirksom dose. Er leponex som holder meg stabil 

Det beste er vel om du tar telefonen og sier det som det er? Tar du ikke telefonen kan han reagere på det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Er usikker. Men nå har jeg jo gått på det siden august, vil vel få en reaksjon da?

Du eier jo ikke sykdomsforståelse.

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...