Gå til innhold

Ingen kommentar?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naana47
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Da er det vel bare å melde seg NAV som arbeidssøker da?

Nemlig. Og si ifra seg trygden ASAP! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Da er det vel bare å melde seg NAV som arbeidssøker da?

Det hørtes slitsomt ut. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes slitsomt ut. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Men nå var det jo ikke deg det var snakk om, så det spiller ingen rolle om det er slitsom for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Lillemus skrev:

Men nå var det jo ikke deg det var snakk om, så det spiller ingen rolle om det er slitsom for deg.

Jeg mente at det nok var altfor slitsomt for Ss, noe jeg antok at du forstod. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
56 minutter siden, Lillemus skrev:

Da er det vel bare å melde seg NAV som arbeidssøker da?

Javisst hehe :D Joda, så du tror virkelig jeg klarer det? Det var en grunn til at jeg fikk ufør, bare mener at man må lære seg å leve med det. Det betyr ikke at jeg klarer å jobbe, da hadde jeg jo gjort det. Jeg vil ikke ha det sånn, men det blir bare sånn dette livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Lillemus skrev:

Da er det vel bare å melde seg NAV som arbeidssøker da?

Klarte så vidt å gå tur i dag med sykepleieren, måtte sette oss ned og ble svært sliten etterpå. Bare av å være ute, og du tror jeg klarer full jobb? Skulle gjerne vært psykolog jeg og hatt full jobb, tror jeg hadde likt det. Men skole har aldri vært min ting, skjønte ikke bæret der heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javisst hehe :D Joda, så du tror virkelig jeg klarer det? Det var en grunn til at jeg fikk ufør, bare mener at man må lære seg å leve med det. Det betyr ikke at jeg klarer å jobbe, da hadde jeg jo gjort det. Jeg vil ikke ha det sånn, men det blir bare sånn dette livet. 

Det er ingen grunn til at du som er frisk skal være uføretrygdet. Uføretrygd er for syke. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen grunn til at du som er frisk skal være uføretrygdet. Uføretrygd er for syke. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Føler meg ikke så frisk akkurat, er bare lei av ordet syk og vil ikke kalle meg det heller. Det er vel heller et levesett jeg har, klarer ikke å jobbe jeg hvis det er det du påstår. Har nok med meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Føler meg ikke så frisk akkurat, er bare lei av ordet syk og vil ikke kalle meg det heller. Det er vel heller et levesett jeg har, klarer ikke å jobbe jeg hvis det er det du påstår. Har nok med meg selv. 

Selvfølgelig klarer du å jobbe litt. At du ikke har lyst er en annen sak. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig klarer du å jobbe litt. At du ikke har lyst er en annen sak. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Bare glem det, dette gidder jeg ikke diskutere. Har nå fått ufør av en grunn, det skal ikke du blande deg i. Det av avgjort av leger og psykiatere og nav. Du vet svært lite om meg skjønner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Bare glem det, dette gidder jeg ikke diskutere. Har nå fått ufør av en grunn, det skal ikke du blande deg i. Det av avgjort av leger og psykiatere og nav. Du vet svært lite om meg skjønner jeg. 

Du er jo helt uenig i grunnen til at du faktisk kvalifiserer for uføretrygd...

Men når det nærmer seg utbetaling er du kanskje enig i diagnosen likevel? 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klarte så vidt å gå tur i dag med sykepleieren, måtte sette oss ned og ble svært sliten etterpå. Bare av å være ute, og du tror jeg klarer full jobb? Skulle gjerne vært psykolog jeg og hatt full jobb, tror jeg hadde likt det. Men skole har aldri vært min ting, skjønte ikke bæret der heller. 

Mange jobber som ikke krever utdanning. Kan f.eks. jobbe i butikk eller som vaskedame.

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt uenig i grunnen til at du faktisk kvalifiserer for uføretrygd...

Men når det nærmer seg utbetaling er du kanskje enig i diagnosen likevel? 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Jeg har vært veldig dårlig fungerende her i livet, det vet jeg. Og er takknemlig for at jeg fikk ufør, ellers måtte jeg jo ha gått på sosialen. Er ikke enig i at alt jeg opplever er sykt nei, og det blir respektert i psykiatrien. Men er klar over at jeg har klart lite her i livet, og det er ikke verdt trygden. Ville mye heller ha tatt en utdanning og jobbet, hatt et normalt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange jobber som ikke krever utdanning. Kan f.eks. jobbe i butikk eller som vaskedame.

Anonymkode: 4f697...94a

Ja har prøvd meg som vaskedame og andre ting, det gikk særledes dårlig for meg. Var på tiltak noen år jeg også, prøvde utdanning også,. Tok lappen også, og fikk skryt for at jeg klarte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja har prøvd meg som vaskedame og andre ting, det gikk særledes dårlig for meg. Var på tiltak noen år jeg også, prøvde utdanning også,. Tok lappen også, og fikk skryt for at jeg klarte det. 

Hvis man virkelig har lyst til å bidra til samfunnet, er det mulig å finne noe å gjøre. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt uenig i grunnen til at du faktisk kvalifiserer for uføretrygd...

Men når det nærmer seg utbetaling er du kanskje enig i diagnosen likevel? 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Nå burde du rulle inn litt her... Har kanskje ikke du fått innvilget uføretrygd selv, sånn at du er misunnelig eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har prøvd meg som vaskedame og andre ting, det gikk særledes dårlig for meg. Var på tiltak noen år jeg også, prøvde utdanning også,. Tok lappen også, og fikk skryt for at jeg klarte det. 

Det er bra.

Ingen her som tror du har lurt deg til trygd.

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare glem det, dette gidder jeg ikke diskutere. Har nå fått ufør av en grunn, det skal ikke du blande deg i. Det av avgjort av leger og psykiatere og nav. Du vet svært lite om meg skjønner jeg. 

Vil bare si at jeg tullet da jeg svarte Lillemus om at du burde si ifra deg uføretrygden ASAP. Jeg tolket hennes svar til deg som litt flåsete, derfor hang jeg meg bare på. Jeg vet at du må ha uføretrygd, så ikke noe vondt fra min side! Håper du forstod det? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, Naana47 skrev:

Nå burde du rulle inn litt her... Har kanskje ikke du fått innvilget uføretrygd selv, sånn at du er misunnelig eller noe?

Trenger ikke. Det finnes ikke noe med tilværelsen til en uføretrygdet jeg misunner. 

Anonymkode: c5cd4...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...