Gå til innhold

Ingen kommentar?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du eier jo ikke sykdomsforståelse.

Anonymkode: 4f697...94a

Jo det gjør jeg, vet om jeg er syk eller ikke. Føler jo det i kroppen når jeg er dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det beste er vel om du tar telefonen og sier det som det er? Tar du ikke telefonen kan han reagere på det også. 

Liker ikke at han blir så sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Marye skrev:

Liker ikke at han blir så sint

Nei sint har han jo ikke rett til å bli, da forstår jeg at du ikke vil ta telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det gjør jeg, vet om jeg er syk eller ikke. Føler jo det i kroppen når jeg er dårlig. 

Og det at du er dårlig nå har ingen ting å gjøre med at du sluttet på medisiner?

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det at du er dårlig nå har ingen ting å gjøre med at du sluttet på medisiner?

Anonymkode: 4f697...94a

Tenker det kan ha en sammenheng med seponering, kroppen skal jo kvitte seg med giften. Men sov nå til halv tolv i dag, var helt gåen etter dagen i går. Da var det mer ille enn det er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlinyellow

Jeg holder igjen masse. Tror jeg er redd for å bli avvist eller misforstått. Redd for å være helt åpen, fordi det gjør meg FOR sårbar. Jeg er dårlig til å takle det hvis noen gjør seg opp en mening jeg ikke kan relatere til, eller hvis jeg føler at noen prøver å pushe på meg noe som ikke er riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
6 minutter siden, girlinyellow skrev:

Jeg holder igjen masse. Tror jeg er redd for å bli avvist eller misforstått. Redd for å være helt åpen, fordi det gjør meg FOR sårbar. Jeg er dårlig til å takle det hvis noen gjør seg opp en mening jeg ikke kan relatere til, eller hvis jeg føler at noen prøver å pushe på meg noe som ikke er riktig. 

Ja det er jo en måte å se det på, er jo redd for å bli misforstått jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt SMS til teamet om at jeg avbryter samarbeidet da legesenteret nekter skrive ut sterke smertestillende som jeg trenger pga cisordinol som teamet presser meg til å ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Marye skrev:

Nå har jeg sendt SMS til teamet om at jeg avbryter samarbeidet da legesenteret nekter skrive ut sterke smertestillende som jeg trenger pga cisordinol som teamet presser meg til å ta. 

Da får du sikkert en telefon, de kan ikke bestemme at du skal ta cisordinol når du har annen medisin som hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Tenker det kan ha en sammenheng med seponering, kroppen skal jo kvitte seg med giften. 

Gift er det nå ikke da.

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift er det nå ikke da.

Anonymkode: 4f697...94a

For meg er det det, bare ser hva det har gjort med kroppen min å gå på det. Det er i hvert fall ikke sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

For meg er det det, bare ser hva det har gjort med kroppen min å gå på det. Det er i hvert fall ikke sunt. 

Er nok mer helseskadelig å være syk.

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mer helseskadelig å være syk.

Anonymkode: 4f697...94a

Jeg er nok ikke syk heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marye skrev:

Nå har jeg sendt SMS til teamet om at jeg avbryter samarbeidet da legesenteret nekter skrive ut sterke smertestillende som jeg trenger pga cisordinol som teamet presser meg til å ta. 

Har du tenkt over at det er bare du selv som taper på det, ja og kanskje noen rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Fionys skrev:

Har du tenkt over at det er bare du selv som taper på det, ja og kanskje noen rundt deg.

Det er bare jeg som taper på å ligge med ekstreme smerter natta gjennom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg liggende atter en natt med store smerter og må riste og riste og strekke i store smerter 

hvor lenge er det til cisordinol depot er ute av kroppen ??? Like jævlig hver natt

håper det ikke har blitt permanent !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er nok ikke syk heller. 

Du er frisk som en fisk?

Anonymkode: 4f697...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er frisk som en fisk?

Anonymkode: 4f697...94a

Fisker er ikke alltid friske de heller

Anonymkode: e5376...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er frisk som en fisk?

Anonymkode: 4f697...94a

Jepp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...