Gå til innhold

Miljøterapaut.


RamonaK

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Glitter skrev:

Takk. Det gjør du også. :)

 

Tror nesten jeg er på skjult kamera eller noe sånt. Fikk akkurat 20 røde roser på døra. Og et kort som inviterer meg på middag i Oslo, bli hentet hjemme av sjåfør, og bli kjørt hjem igjen etterpå. Hva er det som skjer? Det er helt sant det her, er glad og freaker ut samtidig. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen i det hele tatt, for jeg skjønner ikke helt hva som skjer her... vær så snill noen, jeg trenger innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, RamonaK skrev:

Det er vel best å si nei, det kommer sikkert ikke til å gå bra. Jeg velger alltid feil menn. 

Hva om det er en bra mann da? Han ser i alle fall ut til å like deg, du kan jo prøve å se hvordan det går. Hvis du er i form til det da, må jo være det også. Men litt glede i livet ditt hadde ikke vært så dumt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hva om det er en bra mann da? Han ser i alle fall ut til å like deg, du kan jo prøve å se hvordan det går. Hvis du er i form til det da, må jo være det også. Men litt glede i livet ditt hadde ikke vært så dumt :) 

Ja, det kan jo hende. Som du sa går det jo an å prøve å se hvordan det går. Hadde vært moro å bli skjemt bort litt å ha det gøy :) men jeg ble litt skeptisk siden han var så frempå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, det kan jo hende. Som du sa går det jo an å prøve å se hvordan det går. Hadde vært moro å bli skjemt bort litt å ha det gøy :) men jeg ble litt skeptisk siden han var så frempå. 

Det betyr jo bare at han liker deg veldig godt det, syns det var sjarmerende det han gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det betyr jo bare at han liker deg veldig godt det, syns det var sjarmerende det han gjorde. 

Det var jo det , må innrømme at jeg hadde bestemt meg for å si nei før jeg fikk de. Det er jo ikke noen fremtid mellom oss men kan jo ha det gøy forde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det var jo det , må innrømme at jeg hadde bestemt meg for å si nei før jeg fikk de. Det er jo ikke noen fremtid mellom oss men kan jo ha det gøy forde

Ja du har lov å ha det gøy du og :) Må nyte gledene i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen i det hele tatt, for jeg skjønner ikke helt hva som skjer her... vær så snill noen, jeg trenger innspill..

Jeg ville roet det hele ned, sendt ham en melding eller ringt ham og takket for rosene og invitasjonen, men forklart at det nok er litt for tidlig ennå og at du gjerne vil bli bedre kjent først. Jeg får litt piggene ute når noen er så frempå som det,men for all del - det er slett ikke sikkert han har noen baktanker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja du har lov å ha det gøy du og :) Må nyte gledene i livet. 

Ja, sant det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg ville roet det hele ned, sendt ham en melding eller ringt ham og takket for rosene og invitasjonen, men forklart at det nok er litt for tidlig ennå og at du gjerne vil bli bedre kjent først. Jeg får litt piggene ute når noen er så frempå som det,men for all del - det er slett ikke sikkert han har noen baktanker altså.

Ja, jeg takket ja, men sa at det ikke funket for meg før i august pga barna. Og da sa han at jeg bare måtte ta den tiden jeg trengte. Men synes hele greia er veldig rar, det er jo null framtidsutsikter for oss. Og hvis han bare er ute etter en ting, hvorfor i all verden meg?? Og hvorfor bruke så mye penger, han er utrolig kjekk og har mye penger så han burde ikke mangle på damer, og laaaaangt bedre damer enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg takket ja, men sa at det ikke funket for meg før i august pga barna. Og da sa han at jeg bare måtte ta den tiden jeg trengte. Men synes hele greia er veldig rar, det er jo null framtidsutsikter for oss. Og hvis han bare er ute etter en ting, hvorfor i all verden meg?? Og hvorfor bruke så mye penger, han er utrolig kjekk og har mye penger så han burde ikke mangle på damer, og laaaaangt bedre damer enn meg. 

Jeg tror du gjør lurt i å bli litt mer kjent med denne mannen og se hva han står for. Spør ham litt ut hva han ser for seg i fremtiden. Hva han ønsker seg av en kvinne. Hvorfor han vil satse på deg. Hvilket syn han har på seg selv. Slike spørsmål kan gi svar på mye om et annet menneske og hans syn på en kvinnelig partner. Personlig hadde jeg vært svært skeptisk, men nå er jeg generelt skeptisk til menn jeg ikke kjenner godt som gjør tilnærmelser til meg... Heldigvis har jeg en god unnskyldning å komme med at jeg er i et forhold :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg tror du gjør lurt i å bli litt mer kjent med denne mannen og se hva han står for. Spør ham litt ut hva han ser for seg i fremtiden. Hva han ønsker seg av en kvinne. Hvorfor han vil satse på deg. Hvilket syn han har på seg selv. Slike spørsmål kan gi svar på mye om et annet menneske og hans syn på en kvinnelig partner. Personlig hadde jeg vært svært skeptisk, men nå er jeg generelt skeptisk til menn jeg ikke kjenner godt som gjør tilnærmelser til meg... Heldigvis har jeg en god unnskyldning å komme med at jeg er i et forhold :) 

Ja, jeg får ta det litt rolig. Vi driver å sender litt meld og sånn, og det er jo koselig. Jeg har en tendens til å hoppe i med begge beina først uten å tenke meg om, og  det har gjort at jeg har satt meg i noen dumme situasjoner før. Pluss at jeg sliter veldig med å være alene, har nesten aldri vært singel, så kanskje det hadde vært sunt for meg å være alene å prøve å ikke være så avhengig av at en partner skal passe på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg har en tendens til å hoppe i med begge beina først uten å tenke meg om, og  det har gjort at jeg har satt meg i noen dumme situasjoner før.

Husker du hovedpersonen (Hugh Grant i filmversjonen) i "Gutter er gutter"? Han finner ut at det er enkelt og genialt å legge seg etter alenemødre, for de går på absolutt hva som helst som ikke er altfor likt den slemme eksen / barnefaren. 

Det er jo en komedie og ting overdrives deretter, men det er alltid lurt å ta det litt forsiktig og la fornuft og kritisk sans få slippe til, i tillegg til følelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

Husker du hovedpersonen (Hugh Grant i filmversjonen) i "Gutter er gutter"? Han finner ut at det er enkelt og genialt å legge seg etter alenemødre, for de går på absolutt hva som helst som ikke er altfor likt den slemme eksen / barnefaren. 

Det er jo en komedie og ting overdrives deretter, men det er alltid lurt å ta det litt forsiktig og la fornuft og kritisk sans få slippe til, i tillegg til følelsene. 

Hahahhaa. Genialt. :D ja du er inne på noe der. Ja, jeg prøver å høre på fornuften, syntes jo det gikk litt fort i svingen. Så får ta det litt med ro, har jo sagt ja til å møtes i midten av august, men det er jo lenge til å mye kan skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt en blanding av skremt og smigret. Smigret da det jo er en fin gest, men skremt fordi det blir litt mye på kort tid, hva slags baktanker eller forventninger osv er det. 

Du har jo litt tid på deg å vente til i august da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Jeg tror jeg hadde blitt en blanding av skremt og smigret. Smigret da det jo er en fin gest, men skremt fordi det blir litt mye på kort tid, hva slags baktanker eller forventninger osv er det. 

Du har jo litt tid på deg å vente til i august da. :)

Var akkurat sånn jeg følte det også. Ja, tror jeg trenger å tenke litt. Er liksom som om jeg alltid venter på å bli reddet, og det er ikkebra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, RamonaK skrev:

Var akkurat sånn jeg følte det også. Ja, tror jeg trenger å tenke litt. Er liksom som om jeg alltid venter på å bli reddet, og det er ikkebra

Det kan jeg kjenne meg igjen i. Har liksom en rar forestilling om at det en dag kanskje dukker opp en person som vil ha meg og som vil bli mitt nye støtteverk da jeg jo ikke er spesielt stødig i meg selv. Men man bør vel finne denne stødigheten selv uten en mann, hvis det skal funke å være i forhold med noen mann? Ikke at jeg har noen friere på døren min, men jeg leter ikke etter noen heller da jeg vet at jeg nok hadde fungert dårlig i et forhold slik ting er. 

Det blir litt sånn. Hva skal komme først? Stabilitet eller mann? Kanskje er det nettopp en mann som kan føre til stabilitet? Men hva skjer hvis det skjærer seg igjen da? Rett inn i ny periode med ustabilitet og helvete? Er jo ikke lett å vite egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Det kan jeg kjenne meg igjen i. Har liksom en rar forestilling om at det en dag kanskje dukker opp en person som vil ha meg og som vil bli mitt nye støtteverk da jeg jo ikke er spesielt stødig i meg selv. Men man bør vel finne denne stødigheten selv uten en mann, hvis det skal funke å være i forhold med noen mann? Ikke at jeg har noen friere på døren min, men jeg leter ikke etter noen heller da jeg vet at jeg nok hadde fungert dårlig i et forhold slik ting er. 

Det blir litt sånn. Hva skal komme først? Stabilitet eller mann? Kanskje er det nettopp en mann som kan føre til stabilitet? Men hva skjer hvis det skjærer seg igjen da? Rett inn i ny periode med ustabilitet og helvete? Er jo ikke lett å vite egentlig.

Jeg tror det er viktig å være stødig i seg selv. Jeg tror ikke dette sunt å være altfor avhengig av en annen person. Da blindet jo ikke et forhold mellom likeverdige. 

Det med stabilitet er jo vanskelig. Det kommer jo an på så mye. Men hvis du møter noen som du liker som virker som liker deg et det jo ikke noe skade. Nå vet ikke jeg om du er som meg, men når jeg ikke er stabil hår jeg en tendens til å velge feil eller ta dårlige valg. Jeg har ikke vært singel siden jeg var 19 har hoppet fra forhold til forhold uten noen pause i mellom fordi jeg er redd for å være alene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...