Gå til innhold

Miljøterapaut.


RamonaK

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Naana47 skrev:

Vet ikke om du så det, men jeg la til noe i meldingen over her om at om han vet telefonnummeret ditt, så kan han lett finne adressa di -hvis du har nummeret ditt registrert i offentlig register ala Gule sider. 

Nei, jeg har hemmelig nr. Jeg har en tendens til å tiltrekke meg raringer og er litt løssluppen med å gi ut nr mitt, noe som har ført til mange rare og noen ubehagelige situasjoner før, så derfor tenkte jeg det var tryggest med hemmelig. Eller nr er ikke hemmelig, men det går ikke an å få noe informasjon, hvis du skjønner hva jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, RamonaK skrev:

Nei, du leste tydeligvis ikke alt. Blomsterbutikken ringte meg for å spørre om leveringsted det var derfor jeg visste de kom, massasje stedet ringte meg. Alt han vet er byen. 

Han vet navnet ditt og i hvilken by du bor... Med mindre du har hemmelig telefonnummer skal det bare noen tastetrykk til før han har adressen din. Men forhåpentligvis er han harmløs får vi tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Han vet navnet ditt og i hvilken by du bor... Med mindre du har hemmelig telefonnummer skal det bare noen tastetrykk til før han har adressen din. Men forhåpentligvis er han harmløs får vi tro. :)

Jeg tror det. Men jeg burde nok slutte å dele ut nr mitt til alle og enhver. Gjorde det på sykehuset også, er jo ikke rart jeg får mye rare meldinger. Men jeg sendte denne fyren en meld i går kveld og sa at det ble litt mye for meg og at det gikk litt fort, og sa at jeg må fokusere på situasjonen min nå og ikke hoppe i noe nytt. Da fikk jeg til svar at det var trist men han forstod hva jeg mente , så sa han at hvis jeg noen gang er i Oslo så send han en meld hvis jeg vil ta en kaffe. Så det gikk bra, også fikk jeg litt spenning i hverdagen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...