Gå til innhold

Hva tenker dere om denne saken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faren som er tiltalt er i alle fall ikke helt god... "Alle gjør det jo, det er jo bare for moro!" Herremin for en idiot. Utover det aner jeg ingenting om saken og kan derfor ikke si noe om den.

AnonymBruker
27 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Tror ikke dette er så mye å lure på. Faren i den rasistiske familien er allerede dømt for hatefulle ytringer. Bl.a. gjorde han nazihilsen foran politiet.

Så fordi en person har gjort noe 1 gang, betyr det at han automatisk er skyldig ved anklage nr 2?

Det er et farlig prinsipp i så fall. 

Godt mulig det stemmer at han har gjort det de sier, men litt skummelt om vi går over fra rettsikkerhet til at mobben skal avgjøre skyld basert på følelser. 

Anonymkode: 4de53...1e0

Annonse

Drømmeautomat
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig det stemmer at han har gjort det de sier, men litt skummelt om vi går over fra rettsikkerhet til at mobben skal avgjøre skyld basert på følelser. 

Men det er jo ikke det som skjer. Politiet etterforsker denne saken nå og så går det evt. til rettsapparatet. 

Personlig har jeg danna meg en mening allerede, men den meningen har null og niks å si for utfallet i en evt. rettssak. 

Det virker som en ganske opplagt sak: Faren er nazist. Man kan ikke skyte nazister lenger, så det får greie seg med bot og fengsel. Det viktigste er forresten ikke straff, men at flest mulig andre nordmenn viser at han står alene som et ugress i samfunnet.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke stort mer om saken enn det jeg leser her, men det virker jo som den norske familien er typisk "white trash"; hvite mennesker nederst på rangstigen, som hakker nedover for å føle seg bedre. Dette hørtes også nokså fordomsfullt ut, men Hva som er sannheten når det gjelder detaljer i de enkelte episodene har jeg ingen formening om, hele saken er trist.

Endret av Ekstra

Tenker som Ekstra og Grendel.

I går postet en av mine venner på FB et bilde fra instagramkontoen til faren. Jeg var inne og så det selv, men bildet er slettet nå, etter massiv oppfordring fra hans følgerne. Han slettet noe motvillig, også her holdt han på sin «rett til å ytre seg». Bildet viste en diger amcar med et skilt på taket hvor det står «Ni##erkiller» (min sensur). 

Endret av Kayia
AnonymBruker
5 minutter siden, Kayia skrev:

Tenker som Ekstra og Grendel.

I går postet en av mine venner på FB et bilde fra instagramkontoen til faren. Jeg var inne og så det selv, men bildet er slettet nå, etter massiv oppfordring fra hans følgerne. Han slettet noe motvillig, også her holdt han på sin «rett til å ytre seg». Bildet viste en diger amcar med et skilt på taket hvor det står «Ni##erkiller» (min sensur). 

Det var postet av sønnen. 

Anonymkode: 1cdf6...28e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...