Marye Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Er det vanlig/mulig å få dårlig hukommelse ved å bruke neurontin? Sliter med å huske hva som skjedde igår eller tidligere idag osv! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Jeg kjenner en som brukte det som klagde over det samme. Gikk over da han sluttet. Anonymkode: 36378...777 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 13. juli 2020 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har inntrykk at hukommelsesvansker er noe gansske mange epileptiske medisiner kan gi. Jeg har til dags dato forsøkt 7 ulike medisiner av hva Felleskatalogen har å tilby av antiepileptisk medisin, og det er kun to av dem jeg ikke har opplevd problemer med hukommelsen - men det er sikkert individuelt det også fra person til person. Medisinene som ikke ga meg denne bivirkningengen er Vimpat og Stesolid, som jeg for øvrig går på i dag også. Sistnevnte behovsmedisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.