Villanda Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Sovet gjennomsnittlig 3, 8 timer hver natt siste 5 døgn. Det kan ikke fortsette. Tatt 300 mg kvetiapin to kvelder, mot 225 som jeg vanligvis tar nå. Det står i plan. I går tok jeg også en Imovane. Kunne tolke ordinasjonen ettersom jeg forstod, til at jeg også kunne ta mer. Tok 150 mg til for et par timer siden. Trøtt på en måte, men samtidig har jeg en slags uro i meg. Ja, jeg skulle ikke holdt på med mobilen nå, men å bare ligge våken i sengen timesvis skal en jo heller ikke. Blir så lei av det óg. Hjelper ofte med musikk, men ikke nå. Redd det går fort ned om dette fortsetter. Om jeg ikke har sovet mer når det har blitt morgen, tror jeg at eg skriver til fastlegen, e-konsultasjon, selv om det kanskje er bare er medisiner hun kan gi, som jeg ikke kan gi meg selv. Det må ikke være uprøvd, for jeg greier ikke beholde fornuften så mye lenger nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/455853-s%C3%B8vnmangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.