Gå til innhold

Dårlig av alkohol?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det er gale å ta vival hver dag, hva synes du selv?? Jeg synes jo det er rart at du er så villig til å ta vival hver dag, men ikke AP som er like viktig for det som du sliter med. 

Anonymkode: 18bf0...4f8

Jeg må bare ta vival. Ap trenger jeg ikke nå,tro meg.

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for om en stund kommer de til å miste virkningen hvis du fortsetter å ta hver dag.

Anonymkode: 9b26e...6cd

Ok. Har tatt det en stund nå og det har ikke mistet virkningen enda. Av og til tror jeg det der er bare tull. Hva med seroquel,mister ikke det også virkningen?

Thebutterfly
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Drakk en cider og et glass amarula, og føler meg dårlig fysisk og psykisk. Er redd. Når går det over? Det koker i hodet og føler noen påfører meg smerter. 

Vær forsiktig med inntak av alkohol dersom du går på medikamenter.  Jeg kjenner en som ramlet i en trapp og døde pga alkohol kombinert med medisiner. Hun mistet derfor balanse og døde, sies det. Men jeg vet ikke svaret på det. Rykter.  Men hver forsiktig med gange om du er ustø. Vet bare at en altfor ung dame mistet livet på den påståtte måten / alkohol kombinert med medikamenter for psykisk sykdom/ eller fysisk fordi hun mistet balanse pga kombinasjonen og ramlet i en trapp. Skjedde for en del år tilbake. 

Mener ikke å skremme deg. Men vær forsiktig med det med bevegelser slik at du ikke ramler. Ikke du plutselig blir ustø og skader deg med slaget av et fall. 

Endret av Thebutterfly

Annonse

stjernestøv
15 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Vær forsiktig med inntak av alkohol dersom du går på medikamenter.  Jeg kjenner en som ramlet i en trapp og døde pga alkohol kombinert med medisiner. Hun mistet derfor balanse og døde, sies det. Men jeg vet ikke svaret på det. Rykter.  Men hver forsiktig med gange om du er ustø. Vet bare at en altfor ung dame mistet livet på den påståtte måten / alkohol kombinert med medikamenter for psykisk sykdom/ eller fysisk fordi hun mistet balanse pga kombinasjonen og ramlet i en trapp. Skjedde for en del år tilbake. 

Mener ikke å skremme deg. Men vær forsiktig med det med bevegelser slik at du ikke ramler. Ikke du plutselig blir ustø og skader deg med slaget av et fall. 

Var ustø i dag og blodtrykket falt. Men går bedre nå. 

Thebutterfly
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var ustø i dag og blodtrykket falt. Men går bedre nå. 

Supert. Ja vær forsiktig med alkohol kombinert med medisiner. Hør med legen din om det. Glemmer ikke den unge dama som ramlet i en trapp og døde fordi hun slo seg hardt i fallet etter å ha drukket alkohol i kombinasjon med medisiner. Nå vet jeg ikke hva som er årsaken til at hun ramlet men det sies at hun døde pga ustøheten som førte til fall og skader av fallet.  Er vel 5 år siden men jeg ble obs på hvor farlig kombinasjonen medisin og alkohol mulig kan være.  

Jeg har drukket en halvliter i kveld. Men drikker ikke mer. Føler også en ro når jeg drikker litt. Men begrenser det til helg og kun en halvliter. 

Endret av Thebutterfly
AnonymBruker

Jeg synes det er rart at selvskadingen din er åpen for alle som vil se på. Du burde  skjermes ovenfor andre. Hadde det vært en anorektiker eller rusmisbruker i aktiv sykdomsfase hadde de ikke fått lov til å lage tråder om det til stadighet om at de ikke vil spise eller om at de vil ruse seg og samtidig påstå at det de holder på med ikke er farlig. Det er ikke lov med innlegg som forherliger spiseforstyrrelse står det i reglene, men du forherliger det å ikke ta medisiner. 

Anonymkode: fdbe1...3da

AnonymBruker
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Drakk en cider og et glass amarula, og føler meg dårlig fysisk og psykisk. Er redd. Når går det over? Det koker i hodet og føler noen påfører meg smerter. 

Jasså, er du på fest nå igjen altså? 

Anonymkode: 291c6...9e4

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har tatt det en stund nå og det har ikke mistet virkningen enda. Av og til tror jeg det der er bare tull. Hva med seroquel,mister ikke det også virkningen?

Det vet jeg ikke, men benzo gjør det over tid.

Anonymkode: 9b26e...6cd

stjernestøv
11 timer siden, Thebutterfly skrev:

Supert. Ja vær forsiktig med alkohol kombinert med medisiner. Hør med legen din om det. Glemmer ikke den unge dama som ramlet i en trapp og døde fordi hun slo seg hardt i fallet etter å ha drukket alkohol i kombinasjon med medisiner. Nå vet jeg ikke hva som er årsaken til at hun ramlet men det sies at hun døde pga ustøheten som førte til fall og skader av fallet.  Er vel 5 år siden men jeg ble obs på hvor farlig kombinasjonen medisin og alkohol mulig kan være.  

Jeg har drukket en halvliter i kveld. Men drikker ikke mer. Føler også en ro når jeg drikker litt. Men begrenser det til helg og kun en halvliter. 

Ok. Ja det var jo forferdelig det at hun datt og døde :( 

Annonse

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er rart at selvskadingen din er åpen for alle som vil se på. Du burde  skjermes ovenfor andre. Hadde det vært en anorektiker eller rusmisbruker i aktiv sykdomsfase hadde de ikke fått lov til å lage tråder om det til stadighet om at de ikke vil spise eller om at de vil ruse seg og samtidig påstå at det de holder på med ikke er farlig. Det er ikke lov med innlegg som forherliger spiseforstyrrelse står det i reglene, men du forherliger det å ikke ta medisiner. 

Anonymkode: fdbe1...3da

Det kan da ikke sammenlignes. 

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja kanskje jeg klarer å la være å drikke alkohol, da går det i mat istedenfor...som om det er noe bedre. 

Ha skrev nå sist at jeg pleide å søke hjelp når jeg ble dårlig, og hadde sagt jeg skulle gjøre det nå og. Det har jeg ikke sagt, jeg skal takle det denne gangen. Det har jeg lovet meg selv. 

Hvis jeg ikke husker helt feil så var matlyst en av grunnene til at du ønsket å slutte med medisin. Spiser du mindre nå? Alkohol er en dårlig løsning på dine problemer, da ville det vært bedre å ta AP. Føler du deg bedre og mer som deg selv nå som du har vært en stund uten medisiner? En annen grunn til at du sluttet med AP var vel for at det var lettere å være aktiv. Har du merket noen endringer der?

Synes det er litt trist at din familie og de rundt deg må oppleve dette gang på gang.

stjernestøv
16 minutter siden, Fionys skrev:

Hvis jeg ikke husker helt feil så var matlyst en av grunnene til at du ønsket å slutte med medisin. Spiser du mindre nå? Alkohol er en dårlig løsning på dine problemer, da ville det vært bedre å ta AP. Føler du deg bedre og mer som deg selv nå som du har vært en stund uten medisiner? En annen grunn til at du sluttet med AP var vel for at det var lettere å være aktiv. Har du merket noen endringer der?

Synes det er litt trist at din familie og de rundt deg må oppleve dette gang på gang.

Jeg gikk ned sju kilo ned etter at jeg kuttet ut medisinen, så kom det masse følelser opp. Det var da jeg begynte å trøstespise. Men skal ta meg sammen igjen. Føler meg mer som meg selv ja. Det var ikke et mål å være mer aktiv, er like inaktiv på og uten medisiner. 

Familien min lider jo ingen nød? Jeg er der for dem og snakker med dem om de har behov for det, oppmuntrer dem i beste mening. Så jeg er der for dem. 

AnonymBruker
9 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja det var jo forferdelig det at hun datt og døde :( 

Ja mulig pga kombinasjon alkohol og medisiner. Det påvirket balansen sies det. Men dersom man drikker mye alkohol så er det bare nok i seg selv til å påvirke balanse. 

Jeg går ikke på medisiner. Men drikker en halvliter i helger. Er avslappende. Men lurt å finne ut om medisiner kan fungere i lag med alkohol dersom du vil kose deg litt i helgene.  

Anonymkode: a0c41...b68

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...