Gå til innhold

Klarte det endelig


RamonaK

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Pluss at nå skal de jo begynne i barnehagen og skolen. Sønnen gikk 60% i tre måneder, men før det har jeg vært med de 24/7, og det er en ganske stor og slitsom jobb. Bare at de begynner skole og barnehage kommer til å utgjøre en kjempe forskjell for meg. 

Ja det vil nok hjelpe veldig å få det pusterommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Glitter skrev:

Ja det vil nok hjelpe veldig å få det pusterommet. 

Ja, jeg tror det jeg også. Blir også mer tid til husarbeid ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte endelig etter mange dager ta mot til meg å ringe politiet for å anmelde mannen. Men de hadde ikke kapasitet til å ta imot anmeldelse, så de skal ringe meg i morgen. Så det ble litt nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Klarte endelig etter mange dager ta mot til meg å ringe politiet for å anmelde mannen. Men de hadde ikke kapasitet til å ta imot anmeldelse, så de skal ringe meg i morgen. Så det ble litt nedtur...

Selvfølgelig må du ta dette på dagtid.. 

Anonymkode: c4750...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig må du ta dette på dagtid.. 

Anonymkode: c4750...d3a

Hvorfor er det en selvfølge? Man kan anmelde ting 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget var ikke ment som noe negativt mot politiet. Det var bare så typisk at endelig klarte jeg det, også blir jeg nødt til å vente til i morgen. Nervene er i helspenn. Håper bare de ringer tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på at de skal ringe. Hvor lenge burde jeg vente? Jeg er så utrolig nervøs, vil bare få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig veldig usikker på dette. Snakket med politiet, kan ta flere måneder dette her. Uff. Tror det beste jeg kan gjøre er å låne penger til billetten hans hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen at det er i ferd med å ordne seg. Faren min hjelper meg med billetten og han kjører mannen til flyplassen for å passe på at han tar flyet. Jeg er så glad at jeg kunne gråte... Håper bare alt går etter planen. Mest sannsynligvis reiser han lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Da tror jeg jammen at det er i ferd med å ordne seg. Faren min hjelper meg med billetten og han kjører mannen til flyplassen for å passe på at han tar flyet. Jeg er så glad at jeg kunne gråte... Håper bare alt går etter planen. Mest sannsynligvis reiser han lørdag. 

Dette tror jeg er den klart beste løsningen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, frosken skrev:

Dette tror jeg er den klart beste løsningen:-)

Ja, kunne vel ikke blitt bedre , nå slipper jeg å bekymre meg i forhold til krangel om omsorgen for. barna også. Så utrolig glad for at jeg fortalte faren min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, kunne vel ikke blitt bedre , nå slipper jeg å bekymre meg i forhold til krangel om omsorgen for. barna også. Så utrolig glad for at jeg fortalte faren min. 

Bra jobbet Ramona :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, XbellaX skrev:

Bra jobbet Ramona :- )

Takk. Har bestilt billett nå. Han reiser onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...