Gå til innhold

Kupton- Hva kan dette komme av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei har et problem som jeg har blitt gjort oppmerksom på av samboeren min. Det er nemlig slik at høyre øye ikke ser helt "våkent" ut i forhold til det venstre.. Det er liksom slappere, henger bittelitt og ser "sløvere" ut. Jeg må si jeg ikke har lagt spesielt merke til det, men så det selv når samboeren min tok bilde av meg. Jeg er 50 år og bruker AP, sobril (ca 30- 40 mg) og en ganske stor dose imovane. Er det sannsynlig at dette er bivirkning av medisinen eller bare et aldringstegn? Evt alvorlig sykdom? Synes det er litt rart jeg kun er slik på høyre øye. Er ellers frisk fysisk hva jeg vet bortsett fra isjas smerte nedover høyre fot. Takknemlig for svar.

Anonymkode: 833d1...2b2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455891-kupton-hva-kan-dette-komme-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...