AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 Noen her som har gått til dps i annen by enn der man bor før? Lurer litt på om de i det hele tatt gidder å ta inn folk som bor i en annen by? Anonymkode: ec849...ff8 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 (endret) Ja, jeg har. I ett år. Behandlingen ble avsluttet fordi jeg måtte ha en mer intensiv behandling (pf). Det er fritt sykehusvalg. Endret 19. juli 2020 av dolmio 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, dolmio skrev: Ja, jeg har. I ett år. Behandlingen ble avsluttet fordi jeg måtte ha en mer intensiv behandling (pf). Det er fritt sykehusvalg. Ok, men var det fordi det ikke fantes et dps i byen du bodde i eller var det fordi du ikke ville på den dpset i byen du bodde i? Anonymkode: ec849...ff8 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men var det fordi det ikke fantes et dps i byen du bodde i eller var det fordi du ikke ville på den dpset i byen du bodde i? Anonymkode: ec849...ff8 Det var fordi jeg ikke fikk hjelp lokalt. Jeg ble avvist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 Kjenner ei som går til DPS i nabokommunen. Det er jo fritt sykehusvalg. Anonymkode: 91769...7ca 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 19. juli 2020 Skrevet 19. juli 2020 Jeg kjenner en som går til annen poliklinikk enn den hun sokner til i samme by (større by) med grunnlag i å ha ansatte i staben som tidligere var kolleger av seg på tilhørende DPS i tillegg til behandlingstilbud etter hva jeg har forstått. Jeg har aldri fått avslag på behandling ved et DPS, men fått avslag på søknad om ønske av ny terapeut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.