AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 Skrevet 20. juli 2020 Hva gir mest bivirkninger av 50 mg Seroquel depot og 25 mg vanlig tablett? Jeg vet ikke hvilken jeg burde foretrekke siden ingen av de har hjulpet noe særlig på angst og uro som jeg fikk de for og jeg har ikke lyst til å øke dosen selv om den er lav. Anonymkode: fc818...95b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2020 Skrevet 20. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gir mest bivirkninger av 50 mg Seroquel depot og 25 mg vanlig tablett? Jeg vet ikke hvilken jeg burde foretrekke siden ingen av de har hjulpet noe særlig på angst og uro som jeg fikk de for og jeg har ikke lyst til å øke dosen selv om den er lav. Anonymkode: fc818...95b Tror ikke det gir noen bivirkninger på så lav dose, men hva vet jeg? Man må nesten prøve ut selv, seroquel hjelper ikke på angst hos meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 21 timer siden, kupton skrev: Hipp som happ. Prøver meg frem. Anonymkode: fc818...95b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.