AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Jeg svinger fra å være veldig trist til å være nærmest manisk flere ganger i uka og noen ganger også innen samme dag. Kan det være rapid cycling, innen det bipolare spektrum eller emosjonell ustabil pf? Anonymkode: de6f9...074 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg svinger fra å være veldig trist til å være nærmest manisk flere ganger i uka og noen ganger også innen samme dag. Kan det være rapid cycling, innen det bipolare spektrum eller emosjonell ustabil pf? Anonymkode: de6f9...074 Kommer svingningene av seg selv eller skyldes de noe ytre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 4 timer siden, XbellaX skrev: Kommer svingningene av seg selv eller skyldes de noe ytre? De kommer oftere og er mer intense når jeg opplever motgang, stress, negative påkjenninger eller også ved positive opplevelser i hverdagen. Jeg blir noen ganger så engasjert i det at jeg går inn i det med liv og lyst og andre ganger med sterk depresjon. Det styrer seg selv og jeg sliter meg ut psykisk. Er så lei av det og derfor håper jeg å finne noe som kan lindre det Anonymkode: de6f9...074 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.