Gå til innhold

Hva kan svingningene skyldes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg svinger fra å være veldig trist til å være nærmest manisk flere ganger i uka og noen ganger også innen samme dag. Kan det være rapid cycling, innen det bipolare spektrum eller emosjonell ustabil pf?

Anonymkode: de6f9...074

Kommer svingningene av seg selv eller skyldes de noe ytre?

AnonymBruker
4 timer siden, XbellaX skrev:

Kommer svingningene av seg selv eller skyldes de noe ytre?

De kommer oftere og er mer intense når jeg opplever motgang, stress, negative påkjenninger eller også ved positive opplevelser i hverdagen. Jeg blir noen ganger  så engasjert i det at jeg går inn i det med liv og lyst og andre ganger med sterk depresjon. 

Det styrer seg selv og jeg sliter meg ut psykisk. Er så lei av det og derfor håper jeg å finne noe som kan lindre det

Anonymkode: de6f9...074

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...