Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må legges inn for å slutte på leponex og skifte medisin fordi jeg ligger våken i timesvis hver natt med restless legs.

for dette fikk jeg neurontin... og endte med en skrekkelig bivirkning. Jeg greide verken snakke eller skrive og ble innlagt på nevrologisk en natt.

den ENESTE medisinen som ikke har gitt meg restless legs er abilify (og kanskje fluanxol). 
men jeg har fått psykose på abilify fordi de senket dosen. Jeg var stabil lenge da jeg fikk på høy dose. 
er livredd sykehuset vil nekte meg abilify 

Jeg må være min egen advokat for jeg vet hva jeg tåler og ikke tåler. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455951-vil-de-h%C3%B8re-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Marye skrev:

Jeg må legges inn for å slutte på leponex og skifte medisin fordi jeg ligger våken i timesvis hver natt med restless legs.

for dette fikk jeg neurontin... og endte med en skrekkelig bivirkning. Jeg greide verken snakke eller skrive og ble innlagt på nevrologisk en natt.

den ENESTE medisinen som ikke har gitt meg restless legs er abilify (og kanskje fluanxol). 
men jeg har fått psykose på abilify fordi de senket dosen. Jeg var stabil lenge da jeg fikk på høy dose. 
er livredd sykehuset vil nekte meg abilify 

Jeg må være min egen advokat for jeg vet hva jeg tåler og ikke tåler. 

Så leit at du fikk så ekle bivirkninger på neurontin! Men godt at de skjønte at det var en bivirkning og ikke noe som skjedde med hjernen din som følge av sykdom. 

Kunne du ha laget en liste over medikamenter du har prøvd og skrive hvilke erfaringer du har med hvert enkelt medikament? Du pleier jo å huske veldig presist hva du har prøvd oppgjennom årene og hvilken virkning du har hatt - og siden du har behandlere som ikke kjenner deg så godt, så vil en slik liste kunne være til god hjelp når dere skal finne gode løsninger fremover. 

11 timer siden, frosken skrev:

Så leit at du fikk så ekle bivirkninger på neurontin! Men godt at de skjønte at det var en bivirkning og ikke noe som skjedde med hjernen din som følge av sykdom. 

Kunne du ha laget en liste over medikamenter du har prøvd og skrive hvilke erfaringer du har med hvert enkelt medikament? Du pleier jo å huske veldig presist hva du har prøvd oppgjennom årene og hvilken virkning du har hatt - og siden du har behandlere som ikke kjenner deg så godt, så vil en slik liste kunne være til god hjelp når dere skal finne gode løsninger fremover. 

Takk det var et godt tips

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...