Gå til innhold

Sinnemestring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en samboer med er stort temperament.

mange av grunnene til konflikt er at jeg takler dårlig dette sinne, trekker meg vekk , men blir fulgt etter.

Så fordi jeg er taus, eskalerer konflikt.

jeg lurer på om det fins kurs der man kan bli flinkere på å takle andres sinne?

jeg ønsker ikke svar om rett og galt i denne forbindelse, kun om det fins slike kurs. Jeg tenker mer naturlig ta tak i min egen sårbarhet, enn å kreve det av en partner med åpenbart er annet temperament 

Anonymkode: d2029...554

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455964-sinnemestring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en samboer med er stort temperament.

mange av grunnene til konflikt er at jeg takler dårlig dette sinne, trekker meg vekk , men blir fulgt etter.

Så fordi jeg er taus, eskalerer konflikt.

jeg lurer på om det fins kurs der man kan bli flinkere på å takle andres sinne?

jeg ønsker ikke svar om rett og galt i denne forbindelse, kun om det fins slike kurs. Jeg tenker mer naturlig ta tak i min egen sårbarhet, enn å kreve det av en partner med åpenbart er annet temperament 

Anonymkode: d2029...554

Det fungerer sjelden slik at det kun er den ene parten i forholdet som må jobbe på et område og tilpasse seg den andre. Kanskje familievernkontoret kan være noe for dere. De har flere tilbud som kan være aktuelt for dere som par (samlivskurs, konfliktkurs) samt for dere hver for seg slik som samtalegrupper, sinnemestringskurs, osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455964-sinnemestring/#findComment-3988559
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...