Gå til innhold

Hva sier en NÅ da.

Anbefalte innlegg

Hva sier jeg NÅ da, hvis de ringer fra DPS? Har jo "styrt meg" i to eller tre  (husker virkelig ikke!) dager. Tror jeg greier det i dag også. Har gjort mine gjøre-selv-tiltak og i tillegg dusja og gått omvei på tur for å kjøpe garn. Har sykmelding. Sovet tre gode netter på rad. I natt kun på mine faste medisiner. Heller Ikke Imovane som jeg ikke vet var meninga å ta fast en periode.Og ikke hatt lyst på røyk siste dagene. Det kan visst nesten stå som symptom. At jeg vil røyke. Det gjør jeg ellers bare noen ganger i mnd.

Det som står igjen da er disse hyppigere timene/avtalene og vurdering av TMS.

Så tror jeg er litt bedre. Samtidig redd det snur igjen. Vurderer å be om en avtale på mandag i tilfelle. Eller i alle fall avtale å kunne ringe om og få en avtale om behov.  (uten å vente en uke) Selv om det er vanskelig å ringe.  Høres det rimelig ut? Eller?

Tror nå EGENTLIG ikke jeg blir ringt til, ikke før neste uke, hva det nå enn er som gjør det. Men gidder ikke purre. Ingen vits når jeg når jeg greier meg selv.

Men ja, vet ikke hva si om de likevel ringer? At det går litt bedre. Og spørre om det er mulig å få møte noen mandag? Heller ringe tidlig mandag og si fra hvis jeg er viss om at jeg  ikke har behov?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455967-hva-sier-en-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Virker jo som du klarer deg fint, da trenger du jo ikke å snakke med dem? 

Nei, det var nå hvis han ringer. Vil føle meg dum hvis jeg avviser, og så tar kontakt igjen mandag. Og omvendt.  Men må vel bare si det og høre hva han anbefaler.

stjernestøv
6 minutter siden, Villanda skrev:

Nei, det var nå hvis han ringer. Vil føle meg dum hvis jeg avviser, og så tar kontakt igjen mandag. Og omvendt.  Men må vel bare si det og høre hva han anbefaler.

Ja du får høre hva han anbefaler :) Kan skifte fort ja, det tror jeg de vet. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker jo som du klarer det bra. Du har dusjet og du har vært ute av huset og handlet. Hvorfor skulle dps ringe deg egentlig? Du virker no ganske oppegående nå.

Anonymkode: 44c6b...182

Tror flere folk som orker å dusje og gå utav huset for å handle kan trenge hjelp også? 

For.min del: Det var annerledes da jeg bad om hjelp mandag for å vurdere henvisning til TMS (fant senere ut selv at poliklinikken en får det på er stengt denne mnd.), og om avtaler for hjelp å komme utav en negativ spiral jeg var på vei inn i. Tenkte at noen faste avtaler kunne hjelpe. Og jeg fulgte min forebyggingsplan som sier at der jeg var da skulle jeg ha hyppigere avtaler og vurdere henvisning til TMS. Er vel egentlig der fortsatt ifølge planen selv om jeg ikke sover før på kvelden, ikke tar noe jeg ikke skal, og  dusjer og handler.. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...