AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 Skrevet 24. juli 2020 Hva skjer om en ikke svarer når aat ringer? Anonymkode: 14f58...b0f 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 24. juli 2020 Skrevet 24. juli 2020 Jeg regner med de forsøker noen ganger og deretter gir opp. Noterer seg at pasienten ikke svarte på henvendelse, noe som ev. kan få konsekvenser for senere kontakt med de da du kan få høre at "...men h*n svarte jo ikke da vi tok kontakt". Det er jo som regel et frivillig tiltak og opp til en selv om man vil svare eller ikke. Ansvar for eget liv og egen helse. Har du grunner for å ikke ville svare når de tar kontakt? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 24. juli 2020 Skrevet 24. juli 2020 Jeg tok litt for mye piller (ikke alt for mye) og våknet ikke av at de ringte til avtalt tid. Da ringte de ambulanse og jeg våknet av at rommet var fullt opp av ambulansepersonell. Det var veldig skremmende og har fulgt med meg i etterkant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.