Gå til innhold

Skal jeg trekke meg unna andre?

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio

Jeg har ikke vært på noen ferie i år. Har Ikke råd. Så jeg har for det meste vært hjemme, tatt noen små dagsturer bare. Har hatt en trist og noe vond feire (men har forsøkt å gjøre det beste utav det). Gleder meg til å starte på jobb igjen. 

Før ferien ble vi spurt om vi ville være med noen i familien på tur. Vi sa ja og at vi gledet oss til det. I går fikk vi snap fra dem, de hadde tydeligvis dratt uten oss. 

Jeg ble så skuffet og lei meg. Men jeg har ikke sagt noe til noen om det. Idag fikk vi nye snapper også. 

Jeg føler at folk er lei av meg og vil bare trekke meg unna. Hater å være til bry for andre også. Har fått noen signaler på det, og det er så vondt. 

Skal jeg bare trekke meg unna? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455974-skal-jeg-trekke-meg-unna-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, dolmio skrev:

Jeg har ikke vært på noen ferie i år. Har Ikke råd. Så jeg har for det meste vært hjemme, tatt noen små dagsturer bare. Har hatt en trist og noe vond feire (men har forsøkt å gjøre det beste utav det). Gleder meg til å starte på jobb igjen. 

Før ferien ble vi spurt om vi ville være med noen i familien på tur. Vi sa ja og at vi gledet oss til det. I går fikk vi snap fra dem, de hadde tydeligvis dratt uten oss. 

Jeg ble så skuffet og lei meg. Men jeg har ikke sagt noe til noen om det. Idag fikk vi nye snapper også. 

Jeg føler at folk er lei av meg og vil bare trekke meg unna. Hater å være til bry for andre også. Har fått noen signaler på det, og det er så vondt. 

Neste sms fra deg: "nå ble jeg litt forbauset? Du sendte en melding og spurte om vi ville bli med og vi takket ja, men nå ser jeg dere har dratt uten oss, hva skjer? Misforsto vi noe?:-) " 

Anonymkode: bddae...a74

13 minutter siden, dolmio skrev:

Synes det var dårlig gjort av vennen dine. Men det kan jo hende det er en forklaring. Noen ganger blir det jo misforståelser ol.

Nei synes overhodet ikke du skal trekke deg unna. Hvis man er deprimert eller nedfor har man jo lett for å tenke at andre er lei av en , at de ikke liker en, at man er til bry osv. Tror du kanskje det er sånn? ❤️

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at du har så dårlig råd da, i og med at du jobber? Og du har en samboer å dele utgiftene med. Høres litt rart ut at dere ikke klarer å spare opp 3,4 tusen hver for en liten ferie. 

Anonymkode: be245...685

Hva slags spørsmål er det? Det er da irrelevant til det hun lurer på. Kanskje hun ikke jobber hundre prosent, kanskje ikke mannen gjør det. Og man får ikke mye for 6000 kr. 

20 minutter siden, dolmio skrev:

Det høres ut som kommunikasjonsssvikt?

Det kan du godt prøve å oppklare, uten å være flau. Bare spør hvorfor hva som skjedde med den opprinneige planen.

Annonse

17 timer siden, dolmio skrev:

Slike situasjoner kan skyldes at de andre ikke har oppfattet at dere reelt sett ønsket å være med. Kanskje hadde de forventet mere initiativ fra dere etter den opprinnelige invitasjonen?

Men det finnes jo også de som ikke forplikter seg selv om de har avtalt noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...