AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 Skrevet 24. juli 2020 Noen med psykoselidelse her? Hvilke type har du? Hvordan lever du med sykdommen din? Jobber/studerer du? Klarer du å fungere i hverdagen? Hjelper medisiner for deg? Klarer du deg uten innleggelser? Andre ting du vil dele? Anonymkode: b9c81...2e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 Hvorfor skulle jeg ønske å dele privat informasjon med en anonym på nett som bare har en masse spørsmål og ikke gir en eneste grunn for at h*n spør? Anonymkode: ce9e5...e70 2 Siter
Marye Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle jeg ønske å dele privat informasjon med en anonym på nett som bare har en masse spørsmål og ikke gir en eneste grunn for at h*n spør? Anonymkode: ce9e5...e70 Word 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle jeg ønske å dele privat informasjon med en anonym på nett som bare har en masse spørsmål og ikke gir en eneste grunn for at h*n spør? Anonymkode: ce9e5...e70 Hallooo, noen hjemme eller? Vedkommende som spør er anonym, du er anonym -så hva er problemet? Anonymkode: b6d36...498 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 Skrevet 26. juli 2020 Har paranoid schizofreni. Lever greit, klarer meg fint. Jobber ikke eller studerer, men klarer meg fint i hverdagen. Medisiner hjelper en god del. Har klart meg uten innleggelser. Anonymkode: 24d52...55b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.