Gå til innhold

Er så ensom at jeg vil i fengsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så utrolig ensom og føles som jeg skal klikke snart. Har ingen venner eller noen. Nå har det gått flere måneder siden jeg snakket med en annen som ikke var helsevesenet. 

Jeg vil i fengsel!! 

Anonymkode: 63826...43c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jammen... Vi har jo alle sagt til deg tidligere at fengsel ikke er noe å trakte etter! Du er minst like ensom der med kun andre kriminelle i en bitteliten begrenset tidsperiode hver dag. Resten av tida sitter du ensom på cella di. 

Og er du virkelig villig til å begå en så grusom gjerning at du havner i fengsel? 

Tror kanskje dette handler mer om et ønske om "institusjonalisering" med omsorg 24/7? Var jeg deg ville jeg heller ha sjekket ut muligheten for å få plass i en omsorgsbolig, siden sykehusinnleggelser kun er i begrenset tidsomfang. 

Anonymkode: 7aaf4...bf7

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig ensom og føles som jeg skal klikke snart. Har ingen venner eller noen. Nå har det gått flere måneder siden jeg snakket med en annen som ikke var helsevesenet. 

Jeg vil i fengsel!! 

Kan du begynne på noe, aktiviteter, skole, hobbyrelatert, som gjør at du kan bli kjent med noen?

Anonymkode: e04f7...112

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Elektronet skrev:

Følg drømmene dine. 

Svada.

Anonymkode: 31a42...d70

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du begynne på noe, aktiviteter, skole, hobbyrelatert, som gjør at du kan bli kjent med noen?

Ja, men jeg tror jeg har satt meg fast siden jeg har hatt det sånn i så mange år. Har ingen motivasjon, energi eller ork til å skape forandringen. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg tror jeg har satt meg fast siden jeg har hatt det sånn i så mange år. Har ingen motivasjon, energi eller ork til å skape forandringen. 

Kan du ikke bare gjøre dte likevel istedte for å vente på motivasjonen? Motivasjonen kan komme etterhvert .

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svada.

Godt du tar feil. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Elektronet skrev:

Godt du tar feil. 

Neppe.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neppe.

Du tror tull for å føle deg bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Elektronet skrev:

Du tror tull for å føle deg bedre. 

Nei, jeg tror ikke på scientologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...