Gå til innhold

Nå er jeg kommet over det!


Gjest ms perfekt?

Anbefalte innlegg

Gjest ms perfekt?

Jeg har lest flere av innleggene her, og begriper ikke hvordan folk kan tro at man kommer over noe sånt som å miste et barn!

Jeg tror de egentlig mener noe helt annet, for de ville vel sett passe forvirret ut om du en dag hadde kommet rak i ryggen, smilende og bestemt og forkynt at "Ja, nå er jeg kommet over det! La oss gå videre" DA tror jeg faktisk de ville begynt å hviske om at du var blitt gal....

Så de mener vel ikke det de sier.

Men hva mener de da? At det nå er ok for dem å være sammen med deg fordi de slipper å forholde seg til smerten hele tiden? At det blir enklere for dem når du kan le igjen? For da kan DE kanskje "komme over det".

Skulle ønske folk ble klokere etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...