Gjest ms perfekt? Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg har lest flere av innleggene her, og begriper ikke hvordan folk kan tro at man kommer over noe sånt som å miste et barn! Jeg tror de egentlig mener noe helt annet, for de ville vel sett passe forvirret ut om du en dag hadde kommet rak i ryggen, smilende og bestemt og forkynt at "Ja, nå er jeg kommet over det! La oss gå videre" DA tror jeg faktisk de ville begynt å hviske om at du var blitt gal.... Så de mener vel ikke det de sier. Men hva mener de da? At det nå er ok for dem å være sammen med deg fordi de slipper å forholde seg til smerten hele tiden? At det blir enklere for dem når du kan le igjen? For da kan DE kanskje "komme over det". Skulle ønske folk ble klokere etterhvert.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45602-n%C3%A5-er-jeg-kommet-over-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.