AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Er redd jeg skal bli nærsynt eller få dårlig syn så mye innesitting som jeg gjør. Har ikke hatt en jobb på 5år og fordi jeg er psykisk syk så isolerer jeg meg hjemme og går nesten aldri ut. Anonymkode: aca77...5de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Øyelegen min sier at det ikke er farlig å se mye på pc, men at dersom man bruker briller bør man skaffe seg databrukere. Anonymkode: b9705...b25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øyelegen min sier at det ikke er farlig å se mye på pc, men at dersom man bruker briller bør man skaffe seg databrukere. Anonymkode: b9705...b25 Databriller Anonymkode: b9705...b25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er redd jeg skal bli nærsynt eller få dårlig syn så mye innesitting som jeg gjør. Har ikke hatt en jobb på 5år og fordi jeg er psykisk syk så isolerer jeg meg hjemme og går nesten aldri ut. Anonymkode: aca77...5de Min personlige erfaring, etter å ha levd på internett i 15 år, er at synes mitt fremdeles er strålende har aldri hatt behov for briller Så er selvsagt n=1 ikke nok grunnlag til å fastslå noe, men tror andre ting bør bekymre deg mer, om du bruker livet foran skjermen blir livet dårlig, mer enn synet. Anonymkode: fcf7e...e3c 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er redd jeg skal bli nærsynt eller få dårlig syn så mye innesitting som jeg gjør. Har ikke hatt en jobb på 5år og fordi jeg er psykisk syk så isolerer jeg meg hjemme og går nesten aldri ut. Anonymkode: aca77...5de Det er ikke synet ditt jeg ville vært mest bekymret for. Får du noen form for hjelp? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Det er en myte at synet kan svekkes av skjermtitting. Om man bruker briller, er det viktig å ha riktig styrke. Sttive muskler i nakken, skuldrene og ryggen er nok en langt større risiko. Isolasjon er etter min mening det minst sunne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.