AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Hvordan klarer dere det når dere egentlig ikke har motivasjon, ork, energi eller lyst? Anonymkode: f9b60...ae1 0 Siter
Ekstra Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere det når dere egentlig ikke har motivasjon, ork, energi eller lyst? Anonymkode: f9b60...ae1 Det finnes alltid en oppside, jeg fokuserer på den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere det når dere egentlig ikke har motivasjon, ork, energi eller lyst? Anonymkode: f9b60...ae1 hadde jeg skulle sittet å vente på motivasjon eller lyst så hadde jeg aldri fått gjort ren leiligheten min Anonymkode: a0321...742 0 Siter
Fru2020 Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Jeg sliter veldig med det samme. For tiden handler det om å få til å stå opp å kle på meg hver dag. Jeg har fått veldig tydelig beskjed fra en av behandlerne mine om at dette ønsket han at jeg får til. Jeg hatt stor respekt for han og merker at de gangene jeg får det til så handler det om at jeg har lyst til å si til ham at jeg har fått det til... .... kort oppsummert jeg gjør det for andre ikke for meg selv 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hadde jeg skulle sittet å vente på motivasjon eller lyst så hadde jeg aldri fått gjort ren leiligheten min Anonymkode: a0321...742 Samme her 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere det når dere egentlig ikke har motivasjon, ork, energi eller lyst? Anonymkode: f9b60...ae1 Jeg har ikke verken motivasjon eller lyst til det meste for tiden, men går på autopilot. Men jeg føler meg litt bedre når jeg først har kommet i gang med aktivitet Anonymkode: 85775...fc9 0 Siter
Gjest Martine Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Det er sjelden jeg angrer i ettertid at jeg har fått gjort ting. Det er heller motsatt, at jeg har fått noe igjen for det. Prøver å minne meg på det hver gang jeg ikke har motivasjon eller ork/lyst. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke verken motivasjon eller lyst til det meste for tiden, men går på autopilot. Men jeg føler meg litt bedre når jeg først har kommet i gang med aktivitet Anonymkode: 85775...fc9 «Men jeg føler meg litt bedre når jeg først har kommet i gang med aktivitet« Kanskje du kan bruke denne erfaringen som motivasjonsfaktor? Det er jo faktisk å stelle godt med seg selv, det å gjøre noe som får en til å føle seg bedre etterpå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 5 minutter siden, dolmio skrev: «Men jeg føler meg litt bedre når jeg først har kommet i gang med aktivitet« Kanskje du kan bruke denne erfaringen som motivasjonsfaktor? Det er jo faktisk å stelle godt med seg selv, det å gjøre noe som får en til å føle seg bedre Ja, det har du rett i. Man angrer aldri på at man feks går en tur. Jeg er også fornøyd med meg selv når jeg har gjort nødvendig husarbeid eller dusjet eller gjort andre nødvendigheter. Det er bare litt vanskelig å komme i gang for tiden (Har mye problemer nå både psykisk og somatisk) Anonymkode: 85775...fc9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.