AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 På en psykiater og en spesialist i psykiatri? Jeg skal bestille meg time hos Volvat Majorstuen og der kan jeg velge mellom to psykiatere og en spesialist i psykiatri. Hvilken bør jeg velge og hvorfor? Anonymkode: cbdb4...7c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 17 timer siden, kupton skrev: Det er det samme. Hvorfor kunne det ikke bare ha stått psykiater på alle tre? Jeg blir forvirret og usikker når det står oppført på den måten. Anonymkode: cbdb4...7c1 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 29. juli 2020 Skrevet 29. juli 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kunne det ikke bare ha stått psykiater på alle tre? Jeg blir forvirret og usikker når det står oppført på den måten. Anonymkode: cbdb4...7c1 Ta det opp med Volvat. Da bidrar du til at de skal gjøre en endring fremfor bare å klage over at det skulle vært annerledes. Endret 29. juli 2020 av Eva Sofie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.