AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 Psykiateren min sier at jeg skal være forsiktig med å trappe ned eller slutte med en medisin for så å øke eller begynne ogjen. Da kan bivirkningene bli verre. Er det tilfelle? Anonymkode: 37f68...2ff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 Skrevet 29. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykiateren min sier at jeg skal være forsiktig med å trappe ned eller slutte med en medisin for så å øke eller begynne ogjen. Da kan bivirkningene bli verre. Er det tilfelle? Anonymkode: 37f68...2ff Stoler du ikke på psykiateren din, siden du må spørre? Anonymkode: debfa...4f0 0 Siter
kupton Skrevet 29. juli 2020 Skrevet 29. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Psykiateren min sier at jeg skal være forsiktig med å trappe ned eller slutte med en medisin for så å øke eller begynne ogjen. Da kan bivirkningene bli verre. Er det tilfelle? Anonymkode: 37f68...2ff Ja, for enkelte medisiner er det slik. Særlig hvis nedtrappingen fører til en ny sykdomsepisode. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, kupton skrev: Ja, for enkelte medisiner er det slik. Særlig hvis nedtrappingen fører til en ny sykdomsepisode. Takk Kupton. Jeg gruer meg til nedtrappingen, men jeg må prøve for å vite om det har noe for seg. Anonymkode: 37f68...2ff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.