Gå til innhold

Du som verken har venner, familie eller barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dagene gir ingen mening. Ønsker virkelig å ta selvmord. 

Anonymkode: 1c113...81c

Det heter ikke å "ta selvmord", men å "begå selvmord". Lær deg det først i det minste.

Anonymkode: abd36...61f

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde skamme deg.

Anonymkode: d5842...d5c

Jeg oppfattet hovedinnlegget og svarene til det som useriøst, derfor var jeg også useriøs. Kan du ikke de det, om du legger godviljen til? 

Annonse

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da oppfatter du det helt feil.

Anonymkode: f2bfe...0b1

Da har du ikke fått med deg tidligere spørsmål som feks "Hvordan går det med Aspergersen?" Det var pga at det var mange tråder om Asperger her en stund før det ble stille. Et slikt spørsmål må jo være en spøk, hvis ikke ville vært like ille som å spørre: "Hvordan går det med Down-syndromet?" på en forumside hvor det var mange med Downs. 

Så har det vært en eller flere her inne som hele tida har måttet påpeke at de som ikke har "venner, familie, barn og jobb" umulig kan ha det vanskelig psykisk. De har liksom ikke samme retten til å være psykisk syk som de som ikke har det, og jeg oppfattet det som om ts ville spøke rundt det. 

Og svaret du ga : "Det er monotont." oppfattet jeg også som en spøk eller forsøk på å gi en morsom kommentar.

I tillegg har det nylig (og stadig) vært en person her som ikke har noen forståelse for dem som ønsker å ta livet sitt. Hele tida har den kommet med påstander om at de egentlig ikke ønsker å dø når de "bare" gjør forsøk, og ikke fullbyrder. (Slikt er ganske alvorlig og kan få fatale konsekvenser). Jeg opplevde svaret til den andre ab som harselering over det. Spesielt ordet "virkelig" fikk meg til å tenke i de baner, og siden jeg oppfattet svaret som useriøst ville jeg rette på uttrykket "å ta selvmord" for å fortsette useriøsiteten. 

Som et ekstra poeng til slutt må det sies at det ikke er sjeldent at det forekommer tulleinnlegg på Åpent forum og her.

Så det er bakgrunnen, men tar jeg feil er det selvfølgelig bare å beklage. 

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og svaret du ga : "Det er monotont." oppfattet jeg også som en spøk eller forsøk på å gi en morsom kommentar.

Det var ingen spøk!

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da oppfatter du det helt feil.

Jeg tenker at ensomhet i samfunnet er noe vi bør og skal ta på alvor da det faktisk er et stort problem særlig innenfor enkelte grupper, som de med psykiske lidelser, fysiske funksjonshemninger, eldre m.fl., og ensomhet i seg har mye å si for den psykiske helsen - det tenker jeg at enkelte tråder på DOL er gode eksempler på. Samtidig forstår jeg også godt h*n som tok denne tråden for å være useriøs, men jeg oppfatter ikke at h*n ønsket å harselere mot en gruppe som strever.

AnonymBruker
7 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg tenker at ensomhet i samfunnet er noe vi bør og skal ta på alvor da det faktisk er et stort problem særlig innenfor enkelte grupper, som de med psykiske lidelser, fysiske funksjonshemninger, eldre m.fl., og ensomhet i seg har mye å si for den psykiske helsen - det tenker jeg at enkelte tråder på DOL er gode eksempler på. Samtidig forstår jeg også godt h*n som tok denne tråden for å være useriøs, men jeg oppfatter ikke at h*n ønsket å harselere mot en gruppe som strever.

Hva er useriøst med startinnlegget med denne tråden?? Jeg ser bare et vanlig spørsmål.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er useriøst med startinnlegget med denne tråden?? Jeg ser bare et vanlig spørsmål.

Jeg klarer heller ikke å se det useriøse i tråden, men jeg forstår argumentasjonen h*n bruker for å oppfatte hovedinnlegget useriøst. Det at det har versert mange useriøse tråder på DOL ang. flere temaer de siste månedene, og at denne var en av de.

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg klarer heller ikke å se det useriøse i tråden, men jeg forstår argumentasjonen h*n bruker for å oppfatte hovedinnlegget useriøst. Det at det har versert mange useriøse tråder på DOL ang. flere temaer de siste månedene, og at denne var en av de.

Det går an å være litt forsiktig på et slikt forum.

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viste seg at jeg hadde rett, gitt. Bare trolling dette her, og det samme med de andre trådene med spørsmål om "hvordan det går".

Virker sånn. Og nå blir de av oss som gjennomskuet det angrepet. 

AnonymBruker
1 minutt siden, Glitter skrev:

Virker sånn. Og nå blir de av oss som gjennomskuet det angrepet. 

Nettopp. Mistenker det er en med flere brukere i sving her... for det virker veldig rart alt sammen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...