AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Det er en del drap i Norge som utføres av mennesker med bakgrunn fra andre land, oppførselen,og tankegang kan da være ganske så forskjellig fra oss etniske norske. For eksempel lever overtro fortsatt i en del land , som at naboen har kastet forbannelse over deg og derfor er skyld i at husdyrene dør. Klare sakkyndige å skille mellom kulturelle forskjeller og psykose? Anonymkode: afa5e...957 0 Siter
kupton Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Kompetansen blant "norsk helsepersonell" er meget varierende. Men sakkyndige i slike saker er en helt annen, langt mindre og langt mer kompetent gruppe. Disse klarer nok oppgaven. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Regner med at psykiatere og psykologer kommer under norsk helsepersonell, eller er de blitt en egen gruppe . Anonymkode: afa5e...957 0 Siter
kupton Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 De er en gruppe innen norsk helsepersonell. Sakkyndige er en enda snevrere gruppe. Når du spør generelt om norsk helsepersonell, må jeg svare på det. Hadde du spurt om sakkyndige i rettspsykiatri, hadde jeg svart kun på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Spurte jeg om helsepersonell generelt? Jeg spurte om norsk helsepersonell som jeg regnet med at du klarer å forstå at jeg mener sakkyndige psykiatrier og psykologer og ikke en hjelpepleier fra et gamlehjem. Herre Gud for et flisespikkeri. Anonymkode: afa5e...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Dessuten var svaret ditt dårlig. Anonymkode: afa5e...957 0 Siter
kupton Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Ja, sakkyndige psykiatere og psykologer klarer det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.